nashaziamlia.org

Асьветна-адукацыйны, грамадазнаўчы сайт для беларусаў: аналіз, прагноз, сілы, інтарэсы, сьветагляды, ідэі, ідэалогіі, праграмы, мэты.

Запісы

27 студзеня 2010 года – дзень Міхалевіча, Качыньскага, Пуціна, Лазара (частка 1)

2 лютага, 2010 | 15 каментарыяў

Рэдакцыя

d09cd196d185d0b0d0bbd0b5d0b2d196d187-d196-d09bd0b0d0b7d0b0d180Натуральна, мы ведаем, што 27 студзеня рашэньнем ААН аб’яўлена “Днём памяці ахвяр халакосту”. Мы, як нармальныя людзі, спачуваем габрэйскаму народу, які за час Другой сусьветнай вайны перажыў вялікія пакуты, панес істотныя страты. З гэтай нагоды мы, натуральна, далучаемся да ўсіх тых, хто лічыць, што чалавецтва павінна памятаць пра гэты факт. Аднак справа ў тым, што адзначэньне гэтай даты кожны раз (і на гэты раз таксама – па сутнасьці ўжо сістэматычна) азмрочваецца парай-тройкай “але”.


1.

Першае “але” – гэта тое, што дасёньня няма прызнананьня ААН, напрыклад, аналагічнага “Дню памяці ахвяр халакосту беларусаў”. Усім сьпецыялістам, якія бесстаронна вывучалі падзеі Другой сусьветнай вайны, вядома, што беларускі народ панес у ёй страты НЯ МЕНШЫЯ, чым народ габрэйскі, як у абсалютных, так і ў адносных лічбах! Адсутнасьць, у тым ліку, Дню памяці ахвяр генацыду беларусаў-літвінаў на фоне сусьветнага адзначэньня “Дню памяці ахвяр халакосту” зьяўляецца ўскосным, але відавочным і ўсё больш абуральным доказам таго, што нейкія сілы і ў наш час працягваюць дзяліць народы на розныя гатункі, з-за чаго блізкія па маштабах пакуты і страты розных народаў чамусьці ацэньваюцца… па розных тарыфах.

Калі думаеш пра ўсё гэта, бачыш, як прывід небезвядомага Адольфа пачынае зноў лунаць па-над чалавецтвам. Той рабіў тое ж самае – дзяліў народы на розныя гатункі (толькі з трохі іншым падыходам да іх каштоўнасьці)… Але ж тыя, хто ўпарта дамагаўся аб’яўленьня праз ААН “Дню халакосту”, кляліся, што гэта патрэбна для зьнішчэньня нацызму. На справе ж атрымліваецца, што гэтыя людзі ўсяго толькі… перахоплівалі нацысцкі падыход і штандар.

Дарэчы, мы не прэтэндуем, каб генацыд беларускага народу быў прызнаны важнейшым за халакост. Найвялікшым генацыдам у гісторыі чалавецтва было зьнішчэньне 60 мільёнаў індзейцаў Паўночнай Амерыкі. Вось менавіта Дзень памяці пра гэты генацыд і павінен адзначацца чалавецтвам найгучней.

Другое вялікае “але”, якое азмрочвае шчырае суперажываньне габрэям у Дзень 27 студзеня – гэта ўзурпацыя й інструментальнае выкарыстаньне мінулай трагедыі для дасягненьня злачынных мэт.

Кім? – запытаецеся вы.

Сіяністамі! Кім жа яшчэ?..

І тут мы зноў, і ў каторы раз вымушаны патлумачыць (хаця тлумачылі ўжо шмат разоў – нават адпаведны прынцып Беларускай дактрыны ўжо даўно сфармулявалі – Д пр-п 78), што ўсім людзям варта дакладна адрозьніваць сіянізм (г.зн. габрэйскі шавінізм, нацызм, зарыентаваныя на мэты глабальнага панаваньня сіянакратыі), сіяністаў (г.зн. прыхільнікаў сіянізму – гэтай глабальнай соцыяпаразітнай чалавеканенавісьніцкай ідэалогіі), сіянакратыю (вышэйшую сіяністычную арыстакратыю) ад такіх, напрыклад, сацыяльных груп, зьяў і аб’ектаў нашай рэчаіснасьці, як габрэі (г.зн. людзі габрэйскай нацыянальнасьці), габрэйскі народ, юдаізм, юдэі (г.зн. тыя, хто спавядае юдаізм), Ізраіль, ізраільцяне (г.зн. жыхары Ізраілю). Мы нават плануем некалі напісаць артыкул пад назвай: “Габрэі заклікаюць: “людзі, адрозьнівайце нас ад сіяністаў!” Юдэі ўмаляюць: “людзі, адрозьнівайце і нас ад сіяністаў!”

Ці, сапраўды, ня час пачаць адрозьніваць?

Відаць, час. Больш за тое, такое адрозьненьне ёсьць прынцыповым сродкам змаганьня зь сіянізмам.

Важка разумець таксама, што тыя, хто інструментальна выкарыстоўвае тэму халакосту (звычайна для сваіх злачынных мэт – каб накінуць некаму неіснуючую віну, паралізаваць, дэзарыентаваць, каб зрабіць ціск, атрымаць прывілеі), як правіла, ня маюць да яе ніякага дачыненьня. Мы ў доказ гэтай незаконнай і абуральна-нахабнай узурпацыі прыводзілі дастаткова шмат фактаў (гл. матэрыялы рубрыкі: сіянізм і антысіянізм). На жаль, прыйдзецца паразважаць яшчэ раз…

Але пазьней, бо пачаць прэзентацыю некаторых падзей 27 студзеня г.г. ў сьвеце мы хочам у іншым ключы – больш праз твары, постаці…

2.

Вось, напрыклад, так супала (ці ўсё ж ня проста так супала, а мае істотнае сімбалічнае значэньне?), што ў дзень 27 студзеня аб’явіў аб сваім вылучэньні перадкандыдатам у прэзідэнты Беларусі Алесь Міхалевіч (гл. фота ўнізе справа; паведамленьне тут: www.svaboda.org/content/article/1941429).

d09bd0b0d0b7d0b0d180-3a

З кароткай фармальнай біяграфіі гэтага чалавека вядома наступнае: “Нарадзіўся ў 1975 годзе. Скончыў БДУ па спэцыяльнасьці “паліталёгія”, праходзіў стажыроўкі ў Варшаве і Оксфардзе. Быў заснавальнікам Задзіночаньня беларускіх студэнтаў, доўгі час знаходзіўся ў Партыі БНФ. Выключаны адтуль за парушэньне партыйнай дысцыпліны. Быў дэпутатам Пухавіцкага райсавету. Жанаты, мае дзьвюх дачок” [хто ён па нацыянальнасьці, нам невядома.! – Рэд.].

Гэта першы беларускі апазыцыянэр, які кінуў выклік дзейнаму прэзыдэнту краіны [?! – Рэд.], – заявіла ў незразумелым радасным запале Іна Студзінская (www.svaboda.org/content/article/1941429), якая інфармавала пра падзею.

Адкідаючы несур’ёзныя і нецікавыя піяраўскія фанцікі вакол вылучэньня Міхалевіча – нажыўку для дробных журналюшак – зьвернем увагу на істотнае:

– Міхалевіч стаў ці не 16-м (а ня 1-м!), грамадзянінам Беларусі, які аб’явіў аб сваім жаданьні ўдзельнічаць у бліжэйшых прэзідэнцкіх выбарах у якасьці кандыдата ў прэзідэнты Беларусі. Да яго ня толькі аб сваім аналагічным жаданьні аб’явілі, а і рэальна на досыць вялікіх імпрэзах былі вылучаны Баршчэўскі, Статкевіч, Рымашэўскі (гл. тут: nashaziamlia.org/2009/07/09/2417; nashaziamlia.org/2009/07/04/2394; nashaziamlia.org/2009/07/04/2389). Акрамя таго, Міхалевіч стаў трэцім перадкандыдатам (пасьля Баршчэўскага і Статкевіча), хто заявіў, што ён “пойдзе да канца”: “Я ў любым выпадку пайду да канца. Я буду рабіць усё, каб стаць прэзыдэнтам”;

ні чальцоў каманды, ні праграмы Міхалевіч не прадставіў і не падаў, але запэўніў, што ў яго камандзе будуць “толькі прафэсіяналы” [прафесіяналы чаго і для чаго? – Рэд.];

ён таксама заявіў: «Мы адчуваем патрэбу ў неадкладнай мадэрнізацыі Беларусі на падставе лепшых заходніх узораў, але з абавязковым захаваньнем нацыянальнай і культурнай ідэнтычнасьці [а як быць з усімі іншымі аб’ектыўнымі й легітымнымі інтарэсамі беларускага народу – адзінага законнага гаспадара Беларусі? каму дастануцца ўлада, уласнасьць?.. – Рэд.]. Мы маем сваё бачаньне Беларусі ў будучым [якое бачаньне, карыснае для каго? – Рэд.] і ведаем, што трэба рабіць, каб гэтага дасягнуць».

– падкрэсьліў: «Мы будзем пазьбягаць адназначнага пазіцыянаваньня нашага кандыдата [гэта ён так пра сябе… – Рэд.] як чалавека, блізкага да сёньняшніх уладаў або чалавека, блізкага да апазыцыі. Мы не за ўладу. Мы не за апазыцыю. Мы — за Беларусь!» [а куды зноў зьнік беларускі народ у “былога шматгадовага сябры БНФ”?! – Рэд.]

– на пытаньне: Хто падтрымае кампанію матэрыяльна? – Міхалевіч адказаў так: «Такую нашу пазіцыю падзяляюць прадстаўнікі бізнэс-супольнасьці ўнутры Беларусі [накшталт Карагіна, нябожчыка Патупы, фота якіх пададзена зьлева ад фота Міхалевіча? ці накшталт каго? – Рэд.], а таксама прадстаўнікі беларускай дыяспары ў сьвеце, якія гатовыя нам аказаць усялякае спрыяньне. Таму кампанія будзе рабіцца з прыцягненьнем выключна беларускіх грошай [гэта ж адзін з прынцыпаў Пераможнай дактрыны, сфармуляваны намі ўжо шмат часу таму – Рэд.], што таксама будзе прынцыпова розьніць яе ад кампаній іншых кандыдатаў».

Дадаткова зьвяртаем увагу на наступнае:

– па-першае, цалкам спраўдзіўся наш даўні прагноз што да магчымых паводзін Міхалевіча – г.зн. у адносінах да яго вылучэньня кандыдатам у прэзідэнты (гл. nashaziamlia.org/2009/02/18/1839). Дадаткова зьвяртаем увагу: у той час ён “не выключаў магчымасці”, што пасля рэгістрацыі здымецца з гонкі на карысць Мілінкевіча. Цяпер ён абяцае “ісьці да канца” ды яшчэ “ў любым выпадку”…

– па-другое, з самавылучэньнем Міхалевіча трэба разьбірацца адмыслова. І гэта мы паспрабуем зрабіць у які-небудзь іншы час па меры нашых сіл і магчымасьцяў.

Калі ж некаму карціць разгадаць “загадку Міхалевіча” ўжо цяпер, раім паразважаць хаця б над адным простым пытаньнем: адкуль у хлопца бабкі?!

Напрыклад, наша рэдакцыя працуе на беларускія інтарэсы хутка ўжо 4 гады. Усе сябры рэдакцыі не адзін дзясятак год займаліся (некаторыя працягваюць займацца) грамадскай і палітычнай дзейнасьцю ў шэрагах апазіцыі ў тым жа ключы. Але ніводнаму з нас ніхто і ніколі (ніякія “прадстаўнікі бізнэс-супольнасьці”!) не даваў вельмі ўжо значных грашовых сум (дый выпрасіць было таксама практычна ні ў каго нічога немагчыма).

Грошы ў сьвеце і ў Беларусі ёсьць, і шмат. Але прызначаюцца яны, як правіла, для забесьпячэньня чужых, а не беларускіх інтарэсаў

Між тым, у Міхалевіча бабкі зьявіліся! Дый такія, што, гледзячы па самаўпэўненасьці, якой так і зіхацяць яго фота, праплаціць сваю “прэзідэнцкую кампанію” (а гэта самае малае – паўмільёна баксаў!) для яго, што плюнуць…

Таму мы без усялякай іроніі й ня “дзеля прыколу”, а абасалютна прагматычна зьвяртаемся да Міхалевіча, яго сяброў і знаёмых с просьбай пазнаёміць і нас зь беларускімі прадпрымальнікамі ў Беларусі ці за мяжой (альбо хаця б іх пазнаёміць з намі), каб абмеркаваць іх магчымы ўдзел у разьвіцьці Беларускага Дэмакратычнага Руху і Беларускага Міжнароднага Дэмакратычнага Руху. Адзінае, пра што мы хочам, каб прадпрымальнікі заранёў ведалі, што дзейнасьць гэтых структур будзе жорстка скіраваная на аб’ектыўныя інтарэсы беларускага народу.

3.

Паколькі ў гэтым годзе, у адрозьненьне ад мінулага (гл. інфармацыю тут: nashaziamlia.org/2009/01/09/1714; nashaziamlia.org/2008/12/29/1702), “Ізраіль” актыўна не генацыдзіў палестынцаў, дый увогуле шырока не выкарыстоўваў ваенную зброю (пра асобныя падрывы, забойствы мы цяпер казаць ня будзем; яны былі; хто жадае, можа паглядзець, напрыклад, тут: http://anonymouse.org/cgibin/anonwww.cgi/http://kavkazcenter.com/russ/content/2010/01/12/70029.shtml; www.svaboda.org/photogallery/3302), сіяністам удалося больш шырока адзначыць 65-гадовую гадавіну вызваленьня Асьвенцыма, з нагоды чаго і адзначаецца “Дзень халакосту” менавіта 27 студзеня (калі ж да канца быць шчырамі, дык, вядома ж, усё было наадварот – паколькі планавалася гучна адзначыць 65-я ўгодкі халакосту, вырашына было часова ні на каго занадта ўжо гучна не нападаць…).

Цэнтральнай краінай для гэтых мерапрыемстваў была абрана Польшча, дзе пад Кракавым і знаходзіцца Асьвенцым. Палякі, натуральна, адмовіцца не маглі, дый не зьбіраліся – як заўсёды шукалі сваю долю карысьці, далучаючыся да справы з той жа мэтай, што і рыбкі-прыліпалы “далучаючыся” да акулы…

Фотадакументы з падзеі ёсць у сеціве. Ніжэй мы падаем некаторыя зь іх.

d09bd0b0d0b7d0b0d180-4

27 студзеня па вуліцах Варшавы цэлы дзень езьдзіў пусты трамвай з зоркай Давіда. На тэрыторыі Асьвенцыма, што пад Кракавым, адбылася ўрачыстая цырымонія, там жа прэзідэнт і прэм’ер Польшчы гарэзьліва скакалі (у літаральным сэнсе) перад гасьцямі…

Але нас найбольш уразіла фота, якое дэманструецца ўнізе справа. Яго можна было б падпісаць так: “Удаў глядзіць на трусіка”. Прычым, настолькі ўсё выразіста (“ой, ня ешце мяне, пане Ўдаве, я буду паслухмяным трусікам, усё аддам, што пажадаеце…”, – просіцца трусік), што падпісваць хто з пары – Лех Качыньскі й Беньямін Нетаньяху – кім зьяўляецца, няма ніякай неабходнасьці.

Так і карціць сказаць: “Пане Леху, а між тым, калі вы падпісвалі “Карту паляка”, з дапамогай якой нахрапам улезьлі (і працягваеце нахабна ўлазіць!) у справы суседняга з вашым беларуска-літвінскага народу, вы выглядалі крутым хлопцам – “арлом”, можна сказаць (гл. тут: nashaziamlia.org/2008/12/30/1706)… Няўжо гэта нацыянальная польская рыса (бо такое часта даводзіцца назіраць) – перад укрыжаваным, абяскроўленым, зьнясіленым народам прыкідвацца арлом (а дакладней, як мы раней паказалі – сьцярвятнікам), а перад моцнымі гэтага сьвету – маленькім трусікам?.. А, можа, гэта вы проста так часова прыкідваліся, выпрошваючы дазволу – ведаеце ў каго – на працяг сваёй імперскай палітыкі ў адносінах да Беларусі? Як бы там ні было, усё гэта завецца вельмі кепскім словам – крывадушша – і ніяк не адпавядае ні гонару, ні годнасьці, да якіх так часта любяць заклікаць прадстаўнікі вашай нацыі! Падумайце над гэтым як-небудзь, асабліва ў асьпекце гістарычнай персьпектывы…”

Між тым, адкідаючы эмоцыі і абапіраючыся на наш досьвед і аналітычныя магчымасьці, можам выказаць гіпотэзу, што недзе каля 27 студзеня 2010 г. паміж глабалісцкімі сіяністамі й польскімі імперыялістамі, верагодна, былі заключаны дамоўленасьці, у адпаведнасьці зь якімі апошнім было дазволена працягваць і нават узмоцніць сваю ганебную імперскую агрэсіўную палітыку ў адносінах да беларускага народу.

Пры гэтым кожная з названых соцыяпаразітных груп думае, што гэта яна выкарыстоўвае іншую…

Што ж, паглядзім. Мы палякаў – й імперыялістаў, і неімперыялістаў – папярэдзілі ў свой час (https://nashaziamlia.org/2009/01/08/1712/), папярэджваем у гэты раз і дадаткова нагадваем: сіянакнатыі ўласьціва імкненьне страўліваць блізкія народы…

 

 

15 каментарыяў

  1. Я не ведаю гэтага Міхалевіча, але гонару больш, чым патрэбна. Ёсць просьба да рэдакцыі і актыўных сябраў гэтага сайту: раскапаць, хто ёсць Міхалевіч і яго радаслоўную. Можа гэта прыстойны чалавек, а можа і не. Мы ж не ведаем, а час такі, што патрэбна ведаць. Як бачна, праграмы няма, толькі некалькі перахопленых тэзісаў. Нам не патрэбны “прэзідэнт”, нам патрэбны нацыянальна-патрыятычны лідар нацыі, здольны арганізаваць супраціў любой бандзе і браць на сябе адказнасць за народ. Пакуль Міхалевіч і побач не стаяў каля такога лідара. Няхай даказвае сваё права на прэзідэнта сёння і справамі. Не будзе спраў, не павінна быць і падтрымкі ягонай дзейнасці.

  2. Яўген Мурашка кажа:

    Калі быць шчырым, то трэба задаць пытаньне тым хто падняў на шчыт тэму Халакосту. Безумоўна, шкада людзей незалежна ад нацыянальнага прызнаку.
    А колькі было знішчана грамадзян Расеі і СССР пад час усялякіх экспрапрыяцый і галадамору ад 1917 да 1933 гг? Лічбы існуюць у разы большыя за 6 млн.
    А якую ролю адыгрывалі прадстаўнікі габрэйскага народа у гэтых крававых падзеях бачна з наступнага. У склад ВНК розных узроўняў уваходзілі, скажам з 23 чальцоў ГНК было – 21 габрэй, 1 расеец ці нейкі латыш ці эстонец.
    Калі Масква накіроўвала эмісара у Сібір дзеля стварэньня надзвычайных камісій на яго пытаньне:
    – А дзе браць людзй для камісій?
    Адказ быў просты:
    Ідзі у любую габрэйскую слабодку, найдзі маладых людзй і уручы мандат, наган і скураную куртку, вось табе і камітэт.
    Ішлі, знаходзілі, уручалі, стваралі і як вынік – стралялі.
    Так можа трэба сцішыцца наконт Халакосту? Бо лічбы ахвяр будуць не на карысьць габрэяў

  3. Партызан кажа:

    ЮРГЕН ГРАФ. МИФ О ХОЛОКОСТЕ. ПРАВДА О СУДЬБЕ ЕВРЕЕВ ВО ВТОРОЙ МИРОВОЙ ВОЙНE. МОСКВА, ‘РУССКИЙ ВЕСТНИК’. 1996

    Аўтар – швэйцарскі навуковец, доктар гісторыі і паліталёгіі Юргэн Граф на падставе навуковых дадзеных, атрыманых у архівах эўрапэйскіх дзяржаў і ЗША абвяргае гістарычны міт аб галакосьце.
    Тэма гэта вельмі нябясьпечная для дасьледчыкаў. Шмат хто зь іх ужо паплаціўся працай, свабодай і нават жыцьцём за навуковую дзейнасьць…
    Поўны сьпіс ахвяр заняў бы не адну старонку. Назавем толькі тых, хто больш за усё вядомы. У ФРГ гэта Ціс Крыстоферсэн, аўтар кнігі “Хлусьня аб Асьвенцыме”, змушаны зьбегчы ў Данію, але і тамака яго не пакінулі ў супакоі: яго дом спалілі, і сам ён зараз хаваецца. Гэта Манфрэд Рэдэр, асуджаны за то, то напісаў прадмову да кнігі Крыстоферсэна. Гэта доктар Вільгельм Штегліх, у якога за кнігу “Міт аб Асьвенцыме” адабралі доктарскае званьне, матываваўшы гэтае рашэньне, як ні дзіўна, законам, прынятым пры Гітлеры.
    У Францыі гэта гісторык Франсуа Дюпра, якога забілі ў 1978 году; Мішэль Кенье, якому студэнты-сіяністы кінулі ў твар бутэльку з сарнай кіслатой; прафэсар Робэр Форысан, які страціў кафедры ў Ліёнскім унівэрсытэце за тое, што падвергнуў сумневу існаваньне т.зв. “газавых камэр”. У верасьні 1989 г. яго жорстка зьбілі ў парку г.Вішы баявікі з групы “Сыны юдэйскай памяці”, зламалі яму сківіцу і некалькі рэбраў. …
    У Канадзе гэта мастак Эрнст Цюндель, асуджаны ў 1985 году на 15 месяцаў турмы за распаўсюджваньне брашуры Рычарда Харвуда “Ці сапраўды памерлі 6 мільёнаў?” Другі працэс Цюнделя ў 1988 году стаў пераломным момантам ва усёй гісторыі рэвізіянізму. На гэтым працэсе выступіў зь сэнсацыйным дакладам інжынэ Фред Лейхтэр, які навукова давёў, што тыя будынкі, якія дэманструюцца ў Асьвенцыме ў якасьці “газавых камэр”, фізычна не маглі выкарыстоўвацца для масавага зьнішчэньня людзей.
    Р. Форысан, які выступаў сьведкам абароны на гэтым працэсе, пісаў потым: “Я непасрэдна прысутнічаў пры сьмерці міфа аб газавых камэрах”. Сьмяротны удар гэтаму міфу зрабіў Ф. Лейхтер. Прэса з чужога голасу абзывае яго “фашыстам”, але ён ніякі не фашыст, а чалавек цалкам апалітычны і проста сумленны навуковец.

  4. звыклы беларус кажа:

    Фота – класныя! Асабліва тое, дзе ўладарнае панства спаборнічае ў вытанцоўванні перад жыдоўскім кагалам! Нашыя “паджыдкі” – дробязь у параўнанні з гэтымі… Не трэба і раскопваць, спадарыня Галю, бо потым і французкай парфумы не хопіць, хай рэдакцыя зоймецца чымсьці чысцейшым ад г… гэткіх кандыдатаў у п…..прэзідэнты. Якая радаслоўная Вам яшчэ патрэбна – у Мі(е)нску пры канцы 30-х гадоў беларусаў і жыдоў было фіфці-фіфці колькасна, а местачковая ўлада савецкая была і застаецца іхняй і па сутнасці і па форме. Нават у сучасным Мінску тэарэтычна кожны дзесяты мае жыдоўскія карані, а кожны другі з’ехаўшы ў Ізраіль з Беларусі мае беларускія … А тэмат халакосту ўжо добра адрэпетыраваны спектакль з усё новымі рэжысёрскімі знаходкамі — выкраданне канцлагернай шыльды “Арбайт махт фрай” і яе вяртанне перад прэм’ерай штогадовай і з добрым “наварам”…Схіляю галаву перад адэіным масавым талентам жыдоўскага народу – артыстычным! Такія спектаклі: ад Хрыста і да сучасных кампаній па абранню прэзідэнтаў— супер! А НАШ артыст чаго варты: ад Славянскага базару да Лядовых дварцоў, а спецэфекты – выкраданні, ўзрывы, знікненні! Брава, жыды! Сьпявай, Беларусь…

  5. Партызан кажа:

    Стагодзьдзі мінулі, а словы сьвц. Яна Залатавуснага аб жыдах актуальнасьці не згубілі:

    http://holytrue.boom.ru/Fathers/IoannZlpriud/index.htm

  6. Не ведаю Міхалевіча асабіста, а двух вельмі аўтарытэтных людзей, якія расказвалі пра яго. Адзін кзаў, што гэта страшны чалавек. Другі што ў яго невядома адкуль бяруцца вялікія грошы, ён за іх скупляе моладзь. Яшчэ ведаю, што ў свой час МІхалевіч з Вячоркам былі неразлей вада. Потым ўдрызг перасварыліся. некаторыя казалі, што не падзялілі, каму быць галоўным і хто на каго павінен працаваць.

  7. Юрась кажа:

    Ці можа быць кандыдатам у прэзідэнты чалавек якога ніхто не ведае?
    Пэўна ў яго іншые мэты!
    Я б на яго й гроша не паставіў!

  8. VITAL кажа:

    “Найвялікшым генацыдам у гісторыі чалавецтва было зьнішчэньне 60 мільёнаў індзейцаў Паўночнай Амерыкі.”–??? адкуль такія лічбы і дадзеныя? Найвялікшым генацыдам у гісторыі было знішчэньне мільёнаў насельнікаў Усходняй і Цэнтральнай Эўропы азіятамі-гунамі.

    “ўсім людзям варта дакладна адрозьніваць сіянізм (г.зн. габрэйскі шавінізм, нацызм, зарыентаваныя на мэты глабальнага панаваньня сіянакратыі), сіяністаў (г.зн. прыхільнікаў сіянізму – гэтай глабальнай соцыяпаразітнай чалавеканенавісьніцкай ідэалогіі), сіянакратыю (вышэйшую сіяністычную арыстакратыю) ад такіх, напрыклад, сацыяльных груп, зьяў і аб’ектаў нашай рэчаіснасьці, як габрэі (г.зн. людзі габрэйскай нацыянальнасьці), габрэйскі народ, юдаізм, юдэі (г.зн. тыя, хто спавядае юдаізм)”-??? выбачце, але СІЯНІЗМ грунтуецца на ЮДАІЗМЕ, які ёсьць яго сьветапоглядным падмуркам. Сёньняшні (талмудычны) юдаізм — страшнейшая, пачварнейшая ідэялёгія (Гітлер “адпачывае”), што выпраўдоўвае ЛЮБЫЯ злачынствы юдэяў супраць “гояў”–неюдэяў. Вывучце, калі ласка, гэтую тэму, напрыклад, паглядзіце, што такое Шульхан Арух…Але не блятайце старазапаветны,клясычны юдаізм з новатворамі жыдоўскіх “мудрацоў”…

  9. Рэдакцыя кажа:

    Спадар Віталь.
    Калі лічыць юдэяў і сіяністаў сінонімамі, як патлумачыць падтрымку некаторымі юдэямі, напрыклад, Ахмадзінежада ў яго крытыцы сіянізма? (гл. фото і тэкст, напрыклад, тут: https://nashaziamlia.org/2006/12/29/470. Зьвярніце ўвагу на бэджыкі, на тое, што заяўляюць прадстаўнікі руху «Натурэй Карта» пра сіянізм…
    Што да розных “шульханарухаў”, прыйдзе час будзем аналізаваць і іх.

  10. VITAL кажа:

    “Калі лічыць юдэяў і сіяністаў сінонімамі…”– а дзе я пра гэта пісаў ??? Розніца ёсць — юдаізм гэта рэлігія, якая ёсць падмуркам сіянізму, як палітычна-філязофскай дактрыны. Няма сіянізму на глебе хрысьціянства, манізму ці ліберальнай дэмакратыі. А тое, што частка юдэяў выступае супраць сіянізму–гэта пабудавана на іх разуменьні і тлумачэньні габрэйскіх прароцтваў пра Машыяха.

  11. Рэдакцыя кажа:

    Віталю.
    Вось і мы пра тое ж. Неістотна, чалавек – юдэй ці не, габрэй ці не. Галоўнае – сіяніст ён ці не (г.зн. ці лічыць ён – адных думак ўжо дастаткова – што габрэі павінны панаваць над людзьмі так, што ўсе іншыя народы мусяць быць пад імі ў якасьці рабоў). Сіяніст – гэта нацыст. У гэтым зьмест, у гэтым сутнасьць.
    Таму мы і заклікаем не хаваць гэты зьмест, не засьмячаць яго іншымі зьместамі, для якіх прызначаны i іншыя паняцьці (напрыклад, “юдэй”, “габрэй”, “жыд”).
    Больш за тое, практычныя сіяністы заўсёды імкнуцца падштурхнуць вас да выкарыстаньня гэтых іншых паняцьцяў, калі на справе вы аналізуеце, крытыкуеце сіянізм і сіянастаў. А потым пачынаюць крычаць: “Вы ненавідзіце людзей толькі за тое, што яны іншай нацыянальнасьці, іншай веры! Вы – расіст, ксенафоб, нацыст!!!” Так выглядае тэхналогія сатанінскага перавароту сутнасьці зьявы з ног на галаву. Адсюль другая прычына нашага закліку ня блытаць розныя паняцьці.
    Пытаньне пра карані сіянізму – гэта іншае, чарговае пытаньне. Так, яны, гэтыя карані, ёсьць і ў габрэйскім нацыяналізме, які можа лёгка перарасьці ў габрэйскі шавінізм. Ёсьць яны і ў юдаізме, і ў рознай “выхаваўчай літаратуры” для габрэяў і будучых шабес-гояў. Больш за тое, ёсьць гэтыя карані і ў… Бібліі, асабліва ў Старым Запавеце. Скажам яшчэ больш, упіхваньне чалавецтву Бібліі ў якасьці “сьвятой кнігі” – гэта самая маштабная і ўдалая акцыя сіяністаў!
    Трэцяе пытаньне – гэта тэхналогія распаўсюду сіянізму. Тут і подкуп палітыкаў (грошы – ключавы рэсурс сіяністаў), застрашваньне палітыкаў, іх забойствы (найчасьцей разам з выкарыстаньнем адуважвальных прыёмаў), а таксама падсоўваньне сваіх людзей у іншай фанцічнай абгортцы ў якасьці палітычных лідараў. Тут і захоп з наступным адпаведным выкарыстаньнем СМІ (сёньня найперш тэлебачаньня).
    Чацьвертае пытаньне – гэта гісторыі сіянісцкага руху, яго сёньняшні маштаб і палітычная геаграфія, уключна з пытаньнем маштабу і форм прысутнасьці “сіянакратычнага інтарэсу” ў сёньняшняй беларускай грамадска-палітычнай рэчаіснасьці.

  12. Партызан кажа:

    “Скажам яшчэ больш, упіхваньне чалавецтву Бібліі ў якасьці “сьвятой кнігі” – гэта самая маштабная і ўдалая акцыя сіяністаў!”

    Шаноўная Рэдакцыя!
    Мне здаецца, што вы ў свамі імпэце абразілі мільлёны сьвядомых беларускіх хрысьціянаў. І, найперш, вернікаў БАПЦ. раю Вам папрасіць прабачэньня і сьцерці гэтыя словы.
    Як зразумела зь дадзенага выслава, дык ніхто з рэдакцыі нават не адчыняў Біблейную гісторыю, не чытаў праваслаўных багасловаў і, найперш Сьвятых Айцоў. Вы тут выступілі, прабачце, як невукі-максімалісты і камуністы.

  13. VITAL кажа:

    Партызан, цалкам згодны. Але зараз яны вам напішуць чарговы антыхрысьціянскі опус, па матэрыялах лібералістычна-жыдоўска-атэістычных “даследваньняў Бібліі і хрысьціянства”.
    _______________________________________
    а вось трохи аб Шульхан Аруху…
    http://www.russia-talk.com/rf/obr-extr.htm

  14. Siarhiej кажа:

    Зноў ухіляемся ад тэмы “нацыянальныя інтарэсы”. Жыды, сіяністы…, ня трэба нават на гэтым знаходзіць нешта агульнае з масквой. А ў хрысціянстве ёсць базавыя прынцыпы цывілізацыі. Паглядзіце як на Ўкраіне расцярушылі дасягненні 2004-га году.

  15. Партызан кажа:

    VITALu (як прыватны адказ)

    Дык галоўная розьніца паміж рухам ЖБЮ (Жыць без страху юдэйскага) таго ж Назарава і групай Астроўскага ў тым, што Назараў добра ведае дагматыку праваслаўя і зьяўляецца практыкуючым вернікам РПЦЗ (а). Таму падобнай на выкладзеную Астроўскім лухты: а ні Назараў, а ні Душэнаў ніколі не напішуць. Тэксты юдэйскіх талмудзіста – гэта вольна-палітычнае творчасьць, аніяк не зьвязаная з сапраўдным сэнсам Бібліі

Пакінуць каментар

  • Старонкі

  • Катэгорыі

  • Апошнія запісы

  • Архівы