nashaziamlia.org

Асьветна-адукацыйны, грамадазнаўчы сайт для беларусаў: аналіз, прагноз, сілы, інтарэсы, сьветагляды, ідэі, ідэалогіі, праграмы, мэты.

Запісы

“Нашайзямлі.орг” – 6 гадоў

16 красавіка, 2012 | 5 каментарыяў

Рэдакцыя.

 

 

 

 

Кожны раз у пачатку красавіка мы імкнемся зрабіць справаздачу перад нашымі чытачамі за чарговы год працы рэдакцыі. Летась гэта не атрымалася па суб’ектыўна-аб’ектыўных прычынах, таму сёньня мы даем справаздачу за два апошнія гады. Асноўныя вынікі ў колькасным выглядзе пададзены ў табліцы зьлева. Зробім толькі ўдакладненьне. Справа ў тым, што паўтара гады таму адбылася рэканструкцыя сайта (найперш з мэтай пазбаўленьня ад спаму і для атрыманьня магчымасьці для больш аб’ектыўнай ацэнкі вынікаў нашай працы). Таму цяпер трохі інакш выглядае і выніковая табліца. І хаця гэта фармальны бок справы, усё роўна прыемна, што за апошнія 2 гады магчымасьці нашага сайта, як вы бачыце, вырасьлі яшчэ прыблізна ў 2 разы.


 

1. Кірункі дзейнасьці.

Калі казаць пра зьмястоўнае напаўненьне сайта, дык так атрымалася, што адной з асноўных тэмаў, у “туман вакол якой мы пільна ўглядаліся” ў прайшоўшыя гады, была авіякатастрофа пад старажытным беларускім Смаленскам, у выніку якой загінула амаль сотня прадстаўнікоў польскай патрыятычнай эліты на чале з прэзідэнтам Польшчы Лехам Качыньскім. У свой час мы моцна рызыкавалі, усебакова аналізуючы падзею. Цяпер з кожным месяцам становіцца ўсё больш відавочна, што гэта было не дарэмна. Калісьці з усёй Беларусі толькі мы адныя і будзем мець права пытацца ў іншых медыйных прадстаўнікоў: а чаму вы – такія магутныя і “праўдзівыя” СМІ – калі трэба было, не дасьледвалі пытаньне, а адразу прынялі афіцыйную расейска-польскую версію й ігнаравалі праўду?..

Але самае галоўнае ў іншым – мы зноў выратавалі годнасьць беларуска-літвінскай нацыі, бо працягвалі шукаць і казаць праўду, калі гэта было ня толькі нявыгадна, але і небясьпечна…

Дадатковымі буйнымі тэмамі за прайшоўшыя 2 гады былі наступныя:

–  яшчэ летам 2010 г. мы ня толькі прадказалі, што “Расея” і “Захад” надалей пакінуць нам Лукашэнку, але і адказалі на пытаньне: чаму яны так зробяць;

– восеньню 2010 г. мы папярэдзілі пра абвастрэньне вайны паміж вайсковым і алігархічным кланамі расейскай імперыякратыі;

– тады ж зьвярнулі ўвагу нашых чытачоў на тое, што на радыё “Свабода” блакуецца абмен думкамі, пошук ісьціны;

– мы працягвалі адкрываць праўду што да 600 гадоў беларуска-польскіх стасункаў;

– аналізавалі шызафрэнічны стан, у якім знаходзіцца расейская імперыякратыя і яе Расея;

– аналізавалі сітуацыю ў Беларусі перад і пасьля прэзідэнцкіх “выбараў” 2010 г.;

– выставілі вялікае інтэрвю са знакамітым беларусам – Алесем Белакозам (над гэтым інтэрвю рэдакцыя зь перапынкамі працавала больш за год);

– на сайце ў гэты перыяд быў разьмешчаны вялікі матэрыял Алеся Астроўскага “Навуковыя веды – аснова рэалістычнага сьветагляду”;

– мы падтрымалі, чым маглі, Сяргея Міхалка;

– папярэдзілі (праз артыкул Сяргея Высоцкага) аб зараджэньні ў Еўропе ліберальнага фашызму;

– патлумачылі прынцыповыя асьпекты “гомасексуальнага пытаньня” – далі магчымасьць культурным людзям правільна арыентавацца ў гэтым шумным і брудным пытаньні, накідваемым нам сіянакратыяй;

– прааналізавалі “падтрымку” “Захадам” нацыянальна-дэмакратычнай Грузіі на фоне расейскай імперскай агрэсіі;

– далей удасканальвалі Сьветаглядную і Беларускую дактрыны.

Калі ж адысьці ад асобных тэм і паспрабаваць разгледзець галоўную тэматычную плынь, дык можна ўбачыць, што ў апошнія 2 гады мы найбольш і, дарэчы, са ўсё большым ськепсісам прыглядаліся да г.зв. “цывілізаванага Захаду”. У сяброў рэдакцыі нарастае пачуцьцё, што адтуль ня толькі ня варта чакаць дапамогі для нашага змаганьня з расейскай імперыякратыяй, а хутчэй можа прыйсьці чарговая бяда. У сувязі з гэтым мы і надалей плануем па меры магчымасьцяў аналізаваць “Захад” (хаця пра “Расею” мы таксама не зьбіраемся забываць).

 

2. Ворагі ацэньваюць нас.

Своеасаблівым і дастаткова аб’ектыўным паказьнікам нашых дасягненьняў зьяўляецца тое, як нас ацэньваюць ня толькі сябры, а і ворагі нашага народу.

Тут, з нагоды, варта зьвярнуць увагу на, здавалася б, дзіўны, а на справе заканамерны фенамен. Мы – сябры рэдакцыі – у сваёй аснове звычайныя сумленныя людзі. Жывем са сваёй працы. Ніякія злачынствы нікому не рабілі, нікога не выкарыстоўвалі, захопліваць чужое ніколі нават і ня думалі. У грамадскіх дачыненьнях, якія мы аналізуем, мы шчыра шукаем праўду, імкнемся да справядлівасьці, гуманізму, прагрэсу – па сутнасьці, да Бога. І, зьвярніце ўвагу, знаходзяцца людзі, якім менавіта ўсё гэта не падабаецца. У гэтых людзей іншыя інтарэсы, супрацьлеглыя планы. Ім трэба, каб мы і наш народ сталі для іх прыслугай, рабамі. Толькі такі варыянт хады падзей іх задаволіў бы. А мы ўсяго толькі са сваёй Праўдай і Справядлівасьцю, з Аб’ектыўнымі Інтарэсамі Беларуска-Літвінскага Народу стаім у іх на шляху…

У выніку ня мы знайшлі ворагаў – яны знайшлі нас. І гэта характарызуе… нас. І ўжо не ў тэорыі, а на нашым канкрэтным прыкладзе ілюструе, што нашы ідэалагічныя прынцыпы, датычныя сацыяльных паразітаў, верныя (гэтая ж сітуацыя заклікае кожнага беларуса-літвіна быць псіхічна падрыхтаваным, што, калі ён пачне адстойваць абсалютна справядлівыя і легітымныя аб’ектыўная інтарэсы свайго народа на яго ўласнай зямлі, у яго раней ці пазьней зьявяцца ворагі).  

Атрымліваецца, як у вядомай прытчы: “Адзін мудрэц сказаў: скажы мне, хто твае сябры, і я скажу, хто ты. Іншы мудрэц паправіў: Не кажы мне, хто твае сябры. Скажы мне, хто твае ворагі. І я скажу, хто ты!

Вось сайт яўных беларусафобаў – агентаў сіянакратыі: http://lurkmore.to/%D0%91%D1%83%D0%BB%D1%8C%D0%B1%D0%BE%D1%81%D1%80%D0%B0%D1%87

Зьлева вы бачыце яго фрагмент, дзе знаходзіцца рэйтынг інфармацыйных рэсурсаў, як сіяністы пішуць, “бульбасрачоў” (мы толькі праставілі лічбы ў гэтым рэйтынгу). Наш сайт пад назвай “Уютненький выпас змагаров” знаходзіцца на другой пазіцыі. Першую, як вы бачыце, займае сайт КХП, а пад намі ідуць сайты Маладога Фронта, Моладзі БНФ і самаго БНФ. 

На жаль (для нас), наш рэйтынг сярод сіяністаў панізіўся – раней мы займалі першы радок. Але, як для рэсурса, які, у адрозьненьне ад усіх іншых, фінансуецца з уласных грошай сябраў рэдакцыі, гэта ўсё роўна вельмі добры вынік. Акрамя таго, цяпер сіяністы нас называюць больш паважна (раней было нешта накшталт “Уютненький блевотник змагаров”). Гэта – якое-ніякое прызнаньне…

Зьвярніце ўвагу таксама на першае месца Галіны Арцёменкі сярод усіх, хто ўнесены ў сьпіс сіяністаў з-за свайго “Жывога часопіса” (ЖЧ). Мы ганарымся тым, што гэты чалавек – фактычна пазаштатны сябра нашай рэдакцыі – зьяўляецца пераможцам у сваёй катэгорыі (віншуем вас, спадарыня Галіна!).

І тут зноў зьвяртаем увагу: у ЖЧ Галіны Арцёменкі разьбіраюцца ўсяго толькі пытаньні этнагенэзу беларусаў-літвінаў, па крупіцах зьбіраюцца факты па гісторыі й культуры нашага народу за перыяд у некалькі тысячагоддзяў. І менавіта гэты пошук, які ўсё больш набывае характар навуковага дасьледваньня, выклікае такія страх і нянавісьць у гэтай соцыя-паразітнай публікі. Чаму? Нават і ня ведаем. Ці з-за таго, што спадарыня Галіна знаходзіць усё новую і новую надзвычай цікавую Праўду, ці з-за таго, што мінулае нашага народу, этнагенетычныя карані беларусаў-літвінаў аказваюцца такімі грандыёзнымі па сваім маштабе, такімі велічнымі па сваім значэньні для нашага народу і ўсёй людскай цывілізацыі, што аж дух перахоплівае?

Спадзяемся, што спадарыня Галіна і надалей ня спыніць сваю працу ў абраным кірунку і ня будзе адуважвацца на высьвятленьне пытаньня, чаму сіяністы даюць ёй такую высокую адзнаку…

Працягваючы аналізаваць тэму ворагаў беларуска-літвінскага народу, якія праз сваю агрэсію паказваюць нам на сапраўды істотнае грамадскае значэньне нашай дзейнасьці, зьвяртаем увагу, што ў падсправаздачны перыяд на нашым сайце  павялічылася колькасьць розных троляў-правакатараў.

Мы рэгулярна папярэджвалі гэтую публіку, каб яны не сваволілі. Аднойчы нават ІР-адрас падалі. Публіка не супакойвалася. У сувязі з гэтым мы вымушаны былі правесьці рассьледваньне. Ніжэй пададзена значная частка каментароў, якія, на наш погляд, утрымліваюць абразы, пагрозы, фамільярнасьць, нахабства, ёрнічаньне (дэструктыўную іронію), правакацыі, адуважваньні, нападкі на асобу аўтараў артыкулаў і сябраў рэдакцыі ці ў якім-небудзь іншым сэнсе зьяўляюцца контарпрадуктыўнымі. Таксама ў сьпіс з 234 прыкладаў уключаны каментары, сэнс якіх падазроны ці незразумелы. Прыклады ідуць у пасьлядоўнасьці ад нядаўніх да ўсё больш даўніх. Геаграфічная лакалізацыя каментатара рабілася з дапамогай http://whatismyipaddress.com/ip-lookup:

 

 

Назва артыкула 

 

Нік ці імя, прозьвішча аўтара і яго каментар (фрагмент)

 

 

IP-адрас (часткова) і месца, адкуль дасланы

Пра зьмест і сэнс нашай дзейнасьці (вакол падзей 24-25 сакавіка ў Менску)

Дуглас:

Вы фашист?
Почему вы за меня определяете, что хрень, а что не хрень, что я должен читать, что не должен?
Вы кто такой вообще чтобы указывать каким должен быть белорус?

– –

А почему Европа должна падтрымливаць вашу мову?
Бред какой-то.:))

1

 93.*.143

 Менск

 

Сёньня Барысу Кіту 102! Шчыра віншуем спадара Барыса!

Лазар Дзяніс:
… і вашыя пагрозы ды пракляцці ў мой бок, бок майго роду (які на 1000 гадоў старэйшы за ваш род). Фоты я вашы не паказаў, але пакажу. Абяцаю што пакажу, хай гэта не мужчынскі, але клін вышыбаюць клінам. Вы ж вядзеце сябе як апошняя маразота. Вы маральны ўрод. І запомні, я не расейскі шавініст, і не гэбіст

2

178.*.231

Менск

 

Пра зьмест і сэнс нашай дзейнасьці (вакол падзей 24-25 сакавіка ў Менску)

Дуглас:

…В чем преступление белорусских националистов в свете стратегии России? Оно в том, что вы разделяете белорусский народ по языку, мешаете ему осознать свою целостность как народу. Вы стремитесь навязать себя в лидеры, а объединить белорусов, повести их за собой, чтобы придти к власти, Вы не можете. Иными словами, вы объективно помогаете России разделять наш народ. Помогаете России в осуществлении ее имперских планов. Вот так обстоят дела.

– –

… Не все что политики обещают, они, придя к власти, исполняют. Кандидат Лукашенко обещал советским белорусам чарку/шкварку в 94-м. А Позняк обещал мову и Балто-черноморский коллектор. Большинство выбрали чарку. Лукашенко победил. Потому что он популист, а Позняк дурак в политике. В постсоветском обществе надо впаривать ляхтарату не мову, а колбасу.

3

178.*.55

Менск

 

Сёньня Барысу Кіту 102! Шчыра віншуем спадара Барыса!

 

Antiluka:
Куплевіч, майце чалавечую годнасць, я ведаю пра каго вы кажаце. Гэты чалавек сустракаецца з дзяўчынкай, за якой вы лётаеце (ей дарэчы 23 і яна па ўзросце для вас дачка). Вы як апошняя скаціна гоніце ілжывыя факты на нармалёвых людзей. Вы нікога не бачылі з расейскімі сцягамі, і не можаце гэта паказаць, вы можаце толькі ілгаць.

4

178.*.51

Менск

 

Пра зьмест і сэнс нашай дзейнасьці (вакол падзей 24-25 сакавіка ў Менску)

Дуглас:

А что вы можете предложить этим русскоязычным белорусам со своей стороны?  Ведь они без вас могут прожить. Даже они могут при большом желании свое движение создать в Беларуси. Вот найдут вроде меня, Дугласа, еще с 10-ток таких активных и здравомыслящих как я, и вполне могут замутить свое собственное общественное движение. И вы нам по большому счету не нужны в этой стране как члены движения или попутчики. Мы можем обойтись без вас, белорусскоязычных националистов. Почему?

Потому что нас: а. большинство таких русскоязычных в стране, б. большинство по менталитету постсовки, в. нас не интересуют ваши идеи белорусизации страны, перехода на мову или еще что в этом роде.

Вы в русскоязычном обществе живете. Среди постсоветских людей. Им на ваш белорусский язык до лампочки. Им на ваши идеи фиолетово. У них другие интересы.Какие? Вы за истекшие 20 лет хоть пытались понять их интересы, а не только свои? Если бы пытались понять, это было бы видно по этому сайту.

– –

Вам нужно смещаться в центр или даже левее центра. И переходить на русский язык в пропаганде. И писать не схемы, а статьи о белорусской жизни, о проблемах, и как их решать (ваше видение). А иначе вы обречены оставаться сектантами.

– –

Я смотрю ваши статьи, там на 70 % все одна теоретическая болтовня с приправкой национализма. При этом вы декларируете себя зачатком белорусского движения. То есть цели не теоретические, а политические. Так ставьте перед собой политические цели, задачи, подчиняйте этим целям, задачам идеологию, смотрите привлекает ли она людей к вам.

– –

Популизм в политике — нормальное оружие в борьбе за власть в денационализированном обществе. Была бы тут нация- использовал бы национализм. Нет нации — использовать надо популизм. Это политика. А политика жестокая и часто грязная вещь. Хотите быть честными и чистенькими в политике? Тем более в белорусской политике? Тогда вам лучше в монастырь.:))

5

178.*.55

Менск

 

Пра зьмест і сэнс нашай дзейнасьці (вакол падзей 24-25 сакавіка ў Менску)

Дуглас:

«Мы можам пабудаваць нармальную эўрапейскую краіну толькі на базе сваёй культуры, мовы, гісторыі. Іншай базы ў нас няма.» Отчего же не побудавали за 20 лет?
Лукашенко мешает? Нет. Это ваша глупость мешает. Вы не политики. Вы не стратеги. Вы не тактики. Вы просто националисты-утописты.

– –

А для белорусов это не пустой звук. Мы и сейчас живем в недемократическом государстве.
Зачем тогда белорусам менять НЕ демократа Лукашенко на НЕ Демократа, но националиста Островского?
Чтобы мову учить?
А зачем это этим белорусам?
Они и сейчас не ропщут против засилия русского языка.

– –

Я 3 месяца ( сентябрь, октябрь, ноябрь) в интернете криком-кричал оппам: не идите на выборы 19.12.2010. Это спецоперация спецслужб, включая российскую разведку. Вы себя подводите под уничтожение.

… Я эту работу пустил в 2002-2003 гг. в «самиздат». Никто из тогдашних и нынешних националистов меня публично не опроверг. А я ведь эту работу передал лично в руки Ходыко, для тогдашнего руководства БНФ. Знаете почему? А они знали, что всю избирательную кампанию БНФ в 2001г., все дебаты на соймах я записывал на магнитофон. И все, что я цитировал в работе, все решения, дискуссии, споры, все это есть в моем архиве. И в случае чего я могу это все показать.

– –
… Ваша и Островского ошибка в том, что вы всех сделали своими врагами. Не все можно публично говорить, если ты занимаешься политикой. Вы объявили врагами Беларуси и белорусов Россию, Запад, Польшу, сионократию. То есть вы сами лишили себя временной помощи от любой из этих сторон. Хотя бы в тактических интересах. То есть вы изолировали себя на внешней арене. С вами никто не хочет иметь дело в Польше, Германии, на Западе в целом, в России.

– –

… В 2002-м году я приезжал с Б. Гюнтером и В. Барановым в Гродно к Островскому специально с предложением о сотрудничестве  по части создания новой партии или движения, заодно презентовал ему свою работу «Президентская избирательная кампания БНФ 2001 и ее политические итоги». Так он нам едва 5 минут уделил при встрече. Он в это время свою книжку дописывал: («АДЭКВАТНАЯ СЬХЕМА НАШАЙ РЭЧАІСНАСЬЦІ. Для ўкараненьня у час выбарчаў кампаніі». Беларусь, Горадня – 2002) и сказал, что он не хочет участвовать в создании нового движения или партии [усяго апісанага ў гэтым абзацы не  было! – Рэд.]. Он, наивный, еще надеялся реформировать БНФ с Вечеркой. Я ему сказал тогда, что это Утопия и что он все равно уйдет из БНФ. …

6

178.*.80

Менск

 

 

Пра зьмест і сэнс нашай дзейнасьці (вакол падзей 24-25 сакавіка ў Менску)

Дуглас: Никуда эта оппозиция не прыйдзе. Тем более к Островскому. Потому что эта оппозиция давно деградировала, политически умерла. Там 1/3 идиотов, 1/3 сексотов, 1/3 грантососов.

7

178.*.248

Менск

Пра зьмест і сэнс нашай дзейнасьці (вакол падзей 24-25 сакавіка ў Менску)

Дуглас: Вершник, сколько вокруг вас людей? 5=10 человек? И это за 5 лет работы на сайте? В таком случае вы секта и никому не интересны в Беларуси среди белорусов. А раз вы никому не интересны (ваши идеи), значит цена вашей политической идеологии НОЛЬ.

8

178.*.80

Менск

Пра зьмест і сэнс нашай дзейнасьці (вакол падзей 24-25 сакавіка ў Менску)

Дуглас: Я его не оскорблял. Глупый- это не оскорбление. Глупый- это оценочное суждение.

9

80.*.158

Satellite Provider

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

 

Дуглас: А Вы уверены, что она для белорусов чужая? Что ж они от нее тогда не отпихиваются? Все намного сложнее, господа. Да и глупы вы, прости Господи.:)) Ох, глупы.

10

93.*.86

Менск

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

 

Ясь: Дарэчы, Сашка Фядута, магчыма, падскочыць на сустрэчу.

11

66.*.248

Ню-Ёрк, Flushing

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

Коўкель: Вось што Біча паслалі на тры літары, то гэта добра. Даўно трэ было.

12

66.*.249

Ню-Ёрк, Flushing

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

Шчыры: Астроўскаму і так трэба дзякуй сказаць, што б’ецца як рыба аб лёд… (чаго, дарэчы, не скажаш пра іншых спадароў ціпа высоцкага….).

13

66.*.248

Ню-Ёрк

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

Самуіл: Ну хоць жанчына сваім жаноцкім вокам адразу ўбачыла — сапраўды тусоўка па-жабрацку выглядае.

14

66.*.249

Ню-Ёрк

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

Янук: Ну не твая ж пыса вязьня канцлягера мне павінна быць даспадобы? Не разумею чаму ты дзёргаесься — усё адно ж не прыедзешь.

15

66.*.248

Ню-Ёрк

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

Янук: А я разумею Самуіла — на фота сапраўды як гурт бамжоў сабраўся.

16

66.*.248

Ню-Ёрк

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

Valala: Спадарства, мае бацькi лiцвiны (палешукi), але я крыху падобны на маскаля.

17

81.*.185

Масква

АБ’ЯВА РЭДАКЦЫІ

Самуіл: Ну вось табе… Думаў падыйсьці, але паглядзеўшы на фота… так убога ўсё гэта выглядае… тусоўка лузераў і маргіналаў… цьфу, бля…

18

66.*.249

Ню-Ёрк

Пазьняк: “Лукашэнка і Брусель разам гуляюць у гнюсную гульню” (частка 1)

Лявон: Пазьняк ня можа быць ніякім аўтарытэтам.
Бо, па-першае, ён трусьліва ўцёк з краіны… Па-другое, ён гамасек… На гэтым КРОПКА!!!!

19

66.*.249

Ню-Ёрк

Маніфэст

Мікола: Вось уж каму б разважаць пра пісьменнасць, але не гомельскаму слесару-гінеколагу Мурашку…

20

66.*.249

Ню-Ёрк

Маніфэст

Мікола: Лухту кажаце, Мурашка! Такія як вы ніколі нікога не згуртуюць. Цяпер я разумею чаму ў вас і вашай сяброўцы такая кепская рэпутацыя ў Гомелі.

21

66.*.249

Ню-Ёрк

Латвія ў 2012, як Чачня ў 1999?

1234: гэтую жыдаўню вы называеце «лібералам з вялікай літары»? ліберальныя кавалкі гавна

22

 

46.*.101

Расея, Каломна

Латвія ў 2012, як Чачня ў 1999?

Janka z pad Barysava: Szanounae spadarstva! Pizdzic» usich zydou pad koran’!!!

23

66.*.249

Ню-Ёрк

Год і 9 месяцаў пасьля гібелі польскай патрыятычнай эліты пад Смаленскам (частка 2)

Pan Wlodek: Островский! Пидор ты гнойный. Причем конкретный. Если ты думаешь, что тебе удастся прикрыть свою антипольскую деятельность, то сомневаешься. Ответишь однажды по полной.

 

24

66.*.248

Ню-Ёрк

Што могуць даць дэмакратыі тыя, хто выносіць паскудства на cвае сьцягі?

Сяржук Нехамес: Трэба прызнаць, што геі вельмі таленавітыя ў мастацтве. Без іх там не абыйсціся. І беларускае нацыянальнае мастацтва не выключэньне. Напрыклад, гарадзенскі пісьменьнік Юрась Гумянюк адзін з найлепшых сучасных. І што нам з таго якой ён арыентацыі?  Так што збаўце напор, спадары…

25

66.*.248

Ню-Ёрк

Што могуць даць дэмакратыі тыя, хто выносіць паскудства на cвае сьцягі?

Сяржук Нехамес: ХАЙ СТЫДЗЯЦЦА ГАМАФОБЫ! Не маўчыце, брацця-геі, – весялее, весялее … Хай стыдзяцца гамафобы сваёй даўняе хваробы: пэўна ж, пенісы й вагіны разам быці не павінны! Ідэалы-чалавекі – лесбіянкі, гамасекі …

26

66.*.248

Ню-Ёрк

Што могуць даць дэмакратыі тыя, хто выносіць паскудства на cвае сьцягі?

TudySjudy: Каханне без межаў: беларускія геі знялі відэаролік з рэкламай аднаполых адносін. У ім яны параўноўваюць пачуцці звыклай пары і нязвыклай.

 

27

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Што могуць даць дэмакратыі тыя, хто выносіць паскудства на cвае сьцягі? (частка 3)

Anton: Астроўскаму пра підароў на заметку: ПЕДЕРАСТЫ И НОВЫЙ МИРОВОЙ ПОРЯДОК

 

28

 

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Што могуць даць дэмакратыі тыя, хто выносіць паскудства на cвае сьцягі? (частка 1)

Iмя ім легіён: З тых, хто ўжо не жыве, калі ласка — адзін з арганізатараў БНФ — мастак Яўген Кулік, паэт Анатоль Сыс…. Мала? Ну і з жывых адзін наш вялікі Кансерватыўна-Хрысьціянскі дзеяч, які хоць добра што не выпячвае. А ўвогуле імя ім легіён — возьмем «Наша ніва» — Чайчыц…, «Радыё Свабода» — Данчык, Ракіцкі… і далей …

29

66.*.249

Ню-Ёрк

Што могуць даць дэмакратыі тыя, хто выносіць паскудства на cвае сьцягі? (частка 1)

None: На жаль, гэтых вычварэнцаў нямала і сярод беларускіх нацыяналістаў. Асабліва апошнім часам. Але ніхто не мае мужнасці аб гетым казаць.

 

30

 

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Сяргей Міхалок і Янка Купала заклікалі: “Ня быць скотам!” (частка 1)

Aleks: ……

[Тут была напісана мерзасьць, якая была выдалена рэдакцыяй…]

 

31

 

66.*.249

Ню-Ёрк

У Еўропе зараджаецца ліберальны фашызм

Доктар Менгеле: Ну гэта даўно вядома. Аб тым тым яшчэ Геббельс казаў.

 

32

66.*.248

Ню-Ёрк

У Еўропе зараджаецца ліберальны фашызм

Анфіса: У газавыя каморы іх, падлаў!

 

33

66.*.248

Ню-Ёрк

Сяргей Міхалок і Янка Купала заклікалі: “Ня быць скотам!” (частка 2)

Міхалок: Ідзіце вы ўсе на хуй.

 

34

 

66.*.249

Ню-Ёрк

У Еўропе зараджаецца ліберальны фашызм

Алеся: Аўтару б байкі баяць… Шкада што не ўвалілі яму ў Варшаве.

35

66.*.249

Ню-Ёрк

Навадворская: руская мова – палітычная прылада імперыі

Сьцяпан: ……………..
[Тут быў некарэктны каментар нейкага «Сьцяпана»… – Рэд.]

 

36

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Практычна афіцыйнае паведамленьне пра тое, як “Эўропа” зноў здае Беларусь і Ўкраіну ў расейскую імперыю

Гарадзенец: Не, Астроўскі, дзяцел ты нявылечны. Дзіўна, што чалавек, які калісь карыстаўся аўтарытэтам у нацыянальных колах з цягам часу пераўтварыўся вос’ у такога дзёўбня…

 

37

66.*.249

Ню-Ёрк

Мы не выключныя — усе такія, як мы

Сяржук: Нехамес, табе не абрыдла усё гэта?

 

38

66.*.249

Ню-Ёрк

Мы не выключныя — усе такія, як мы

Samuil: Шаноўны Боша, твой артыкул гэта суцэльнае невуцтва. Шаўчэнка не служыў не беразе Аральскага мора. Па-другое, занадта шмат фактаў у яго біяграфіі, якія ня робяць нікому гонару і пра якія трэба лепш памаўчаць.

А Вам, Астроўскі, скажу, што ніякай правакацый не бачу. Бачу іншы пункт гледжання, з якім можна пагаджацца ці не. Адыйдзіце, ужо, ад кансьпіралёгіі крыху.

39

66.*.249

Ню-Ёрк

Мы не выключныя — усе такія, як мы

Мыкола Лыбедь: Да пытаньня пра польска-украінскія стасункі   FEMEN показала полякам в каких позах нужно заниматься сексом

40

66.*.248

Ню-Ёрк

Мы не выключныя — усе такія, як мы

Самуіл: Шаноўны, твае укра-страданія нам, беларусам, мала цікавыя.  Ідзі на гэты украінскі сайт і там разбірайся. Спадзяюся, там атрымаеш адказы больш кампэтэнтныя. Бо шчыра кажучы, беларусы мала што пра вашага кабзара ведаюць.

41

66.*.248

Ню-Ёрк

Мы не выключныя — усе такія, як мы

Ideolog: Некрофилия и культ голодомора. Статьи — Альтернатива

 

42

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Мы не выключныя — усе такія, як мы

Яська-гаспадар: Няхамес і Касцюк, задзяўблі вы ўсіх сваімі гнюснымі разборкамі і бруднымі інсінуацыямі. Ці не маглі б вы пашукаць сабе іншай прасторы для высьвятленьня адносінаў.

43

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Мы не выключныя — усе такія, як мы

Алёна Мурашко: Это все заморочки еврея Нехамеса, который выдает себя за православного белоруса и только компрометирует белорусов своим еврейским видом в глазах украинцев. Большинство белорусов Львова стараются держаться от него подальше.

44

 

66.*.248

Ню-Ёрк

У 1960-80-я гады былі рэпрэсаваныя дзесяткі беларусаў-дысідэнтаў

Самуіл: Зрэшты сайт гэтага Волаха цалкам нацыянальна-сьведамы. Праўда трохі ё арткулаў рознай жыдавы.

 

45

 

66.*.249

Ню-Ёрк

3в. Беларуская дактрына (Д-прынцыпы: 101-128+)

 

Woloh: Островский — ты хамло, фашизоид и дибил — если еще не в кусре. Я минчанин. Но тебя, гавнюка, смогу и в твоей Гродне достать, если что. Лукашенко покажется верхом толерантности. Понял?

46

 

170.*.5

Ню-Ёрк

Літварусь і польскае пытанне

Самуіл: У людзей часам на хлеб няма, а тут 20 000 за кніжку аддаваць. Вось калі б, для прыкладу, сайт Наша зямля знайшоў бы спонсараў (Мурашка ж у Германіі!), каб закупіць кніжкі для некаторых наведвальнікаў сайта, то гэта была б сапраўды рэальная дамамога беларускасці.

47

 

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Літварусь і польскае пытанне

Woloh: Никаких Литварусей. Будем недолитвинами и недорусскими одновременно. Вместо одной беды получим две. Или Беларусь, или уж тогда Литва / Великолитва / Литвания — как хотите. Только не надо из нас очередных младших братьев лепить.

48

170.*.5

Ню-Ёрк

Літварусь і польскае пытанне

Самуіл: Апошні час куды на які сход ні прыйдзеш, то абавязкова нехта спрабуе прадаць нейкія кніжкі-пуцявадзіцелі па нацыянальнай ідэі. Некаторыя аўтары-прадаўцы качыюць са схода на сход. Аж агіда часам бярэ ад такіх пішучых патрыётаў.

49

66.* 249

Ню-Ёрк

Літварусь і польскае пытанне

Самуіл:  

[ тут быў каментар нейкага «Самуіла» (выдалены) зь недапушчальнымі выказваньнямі ў адрас сьвятароў, у т.л. Беларускай Аўтакефальнай Правалаўснай Царквы — Рэд.]

50

 

66.*.248

Ню-Ёрк

У завяршэньне папярэдняй тэмы

Дуглас: «Вы не выкарысталі апошні шанец,» Типа больше мне высказываться не позволяете? А какие вы после этого демократы? Где ваша хваленая свобода слова? «Разумеем, зьмястоўная, канструктыўная размова вам не патрэбная – праца ў вас такая.» Типа я враг и прихожу сюда по заданию КГБ вам гадить?

51

178.*.23

Менск

Рэцэпт ад усялякіх бед – аб’ектыўныя інтарэсы беларускага народа

Нічыпар: Згода! Я даўно кажу, што насельніцтва ЗША, Канады, Аўстраліі, ды многіх падобных краін складаецца пераважна з жывёлаў і здраднікаў.

 

52

66.*.249

Ню-Ёрк

Рэцэпт ад усялякіх бед – аб’ектыўныя інтарэсы беларускага народа

Язэп Драздовіч: Мне твая павага задарма ня трэба.

 

53

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Рэцэпт ад усялякіх бед – аб’ектыўныя інтарэсы беларускага народа

Язэп Драздовіч: Малайца Арцёменка-мурашка! Спартсменка, камсамолка, нацыяналістка, арыйка, беларуска! Годная да залічэння ў эліту разам з Няхамесам і Высоцкім!

 

54

 

66.*.249

Ню-Ёрк

У завяршэньне папярэдняй тэмы

Дуглас2 Барыс К. Сам ты после этого «дваравы сабака» !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ХАМ !!!!!!!!

55

178.*.50

Менск

У Варшаве ў Дзень незалежнасьці Польшчы адбыўся марш “правых”

Pan VlodekОстровский, предупреждаем вас, что если вы не угомонитесь со своей антипольской ненанвистью, то поляки Беларуси вместе с белорусами, русскими и представителями других национальностей вынуждены будут принять меры.

56

66.*.248

Ню-Ёрк

У завяршэньне папярэдняй тэмы

Дуглас:  «ня здольны выказаць элементарнай павагі да беларускай мовы – адной з найвялікшых каштоўнасьцяў беларускага народу;» Я о мове ничего не писал. Зачем вы врете, перекручиваете? Вам не стыдно? «ня здольны адкрыта падаць сябе (хаваецца, нібы злачыца);» Я в интернете, а не под арестом в милиции. Хочу публикуюсь под своим именем, хочу под псевдонимом. Это мое право. «абзывае сваіх апанентаў – сапраўдных беларускіх дэмакратаў – “радыкальнымі нацыяналістамі”, “сектантамі”, “фанатыкамі”, “дылетантамі”, “ідыётамі”, “умалішоннымі”, “русафобамі” і г.д. (усе тэрміны ўзяты зь гебельсаўскай інструкцыі па вядзеньні прапагандысцкай вайны); Потому что вы никакие не демократы. Вы обыкновенные радикал-националисты. Если бы вы были демократами, вы бы в статьях не оскорбляли белорусов с русским языком, не оскорбляли поляков, Русских, евреев. А вы это делаете.

57

178.*.50

Менск

Ні рэжым, ні афіцыйная апазіцыя!

Фольксдойч: Яшчэ адзін прадстаўнік «нацыянальнай эліты». Віншую Вас, Астроўскі з такімі каштоўнымі кадрамі.

58

66.*.249

Ню-Ёрк

У завяршэньне папярэдняй тэмы

Pan Wlodek:    –   Дуглас все правильно сказал.  –  Я бы еще добавил, что Островский развязал гнусную шовинистическую кампанию против белорусских поляков, в первую очередь Романчука и Почобута.

59

66.*.249

Ню-Ёрк

Запрашаем прагаласаваць за брэнд

Яцьвяг: Ёсць праект сапраўдна-беларуска-ліцьвінскага лісапеда! Падтрымаем?!

60

66.*.249

Ню-Ёрк

Ні рэжым, ні афіцыйная апазіцыя!

Ягорка: Колькасць беларусаў устойліва расла ў савецкі час. І гэты час быў, бадай, адным з найлепшых перыядаў беларускай гісторыі. Астроўскі, Вам часам не здаецца, што беларусам беларуская мова і ненадта патрэбная. Руская мова большасці родная і яна іх цалкам задавальняе. Прызнайце нарэшце гэту сярмяжную праўду жыцця. Пра некаторыя тэзы адно можна сказаць: мячтаць ня ўрэдна.

61

 

 

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Ні рэжым, ні афіцыйная апазіцыя!

Ягорка: Вы, Астроўскі, пагарачыліся наконт аб`ектыўных інтарэсаў народа. Хто можа вызначыць дакладна гэты інтарэс? Высоцкі, Пачобут, Няхамес, мурашка-арцёменкі?  Большасць народа пачувалася даволі камфортна амал’ да апошніх крызісных падзей… А нацыяналістычныя забабоны гэта як раз для вышей згаданых спадароў і спадарынь.

62

66.*.248

Ню-Ёрк

Ні рэжым, ні афіцыйная апазіцыя!

Яська-гаспадар: Нацыя, эліта — пустаслоўе… Ну вот Высоцкі, Мурашка, Астроўскі, Высоцкі і Няхамес -саманазваная эліта? І далей што?

63

66.*.248

Ню-Ёрк

У завяршэньне папярэдняй тэмы

Дуглас: Сайт создавался Островским и его приятелями-националистами для создания руха, а не для комментариев падзей. Ну и где Рух, спадары? Почему не создали? Слабо признавать свои ошибки?

64

178.*.251

Менск

У завяршэньне папярэдняй тэмы

Дуглас: Ну что, спадар Островский! Сайт то сдох! Материалов нет. Комментариев нет. Партии не создал. Плохо дело, да? А я ведь предупреждал: на основе радикального белорусского национализма ничего вы не создадите. Вот и не создали.

65

 

178.*.228

Менск

Які канец Кадафі быў бы карысным

Геннадий: Все хотят чтобы НАТО разбомбило и Беларусь как Ливию. Молодцы Беларусы! Только для этого сначала нужно поднять восстание, а то у НАТО не будет основания вас бомбить.

66

 

93.*.87

Гародня

Вакол Някляева

Геннадий: За те миллиарды долларов которые берёт у еврейской МВФ Лука, можно финансировать всю оппозицию. а потом её кормить в тюрьме. … А за чей счёт живут Яуген Мурашка и Галина Артёменко? которые пишут про здраду, а сами намылились за границу. а то что в оппозиционном окружении полно шпионов говорит эта статья которую выложили в интернет.

67

93.*.87

Гародня

23 лютага – Дзень дэпартацыі народаў Паўночнага Каўказу ў Сібір і Сярэднюю Азію

Геннадий: Чечня всегда воевала с Россией. Чечня до сих пор воюет с Россией и совершает теракты, хотя война уже закончилась. Россия уже давно не империя. А у всех империофобия.

 

68

93.*.116

Гародня

Навуковыя веды – аснова рэалістычнага сьветагляду (частка 4)

Сьвятар БАПЦ: Вы, спадар Астроўскі, пры ўсёй павазе, займаецеся выпускам пары ў паветра. І гэта ў час, калі патрэбны рашучыя дзеяньні супраць тых, хто разбэшчвае народ маскалізмам

69

66.*.248

Ню-Ёрк

Інтэрвю з Алесем Белакозам (частка 7)

Mihaj: Спадарства, не вядзіцеся на сеціўныя правакацыі Няхамеса. Я б не раіў даваць яму персанальныя емаіл адрэсы. Ці заўсёды пасьля правярайце на нябачны код.

70

66.*.248

Ню-Ёрк

Інтэрвю з Алесем Белакозам (частка 7)

GeorgeMurashka! Prichem zdes gei? Vy gej chto-li?

 

71

66.*.248

Ню-Ёрк

Інтэрвю з Алесем Белакозам (частка 7)

айцец Сяржук Нехамес: Сп-р. Астроўскі ніякага дачыненьня да Беларускай аутакефаліі пакуль што ня мае. Нават дазволіў сабе некарэктна выказвацца пра Першагерарха БАПЦ Уладыку Йована.

72

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Інтэрвю з Алесем Белакозам (частка 7)

Pan Wlodek: Вы, Aстроўскі, заходзіце ў сваёй антыпольскасці ўсё далей. Зганьбілі Раманчука, Мілінкевіча, Пачобута і Bам усё мала? Выбралі старога неадукаванагa дурня Белакоза аб’eктам сваіх маніпуляцый, каб прыкрываючыся формай інтэpвію прыхaваць брудныя мысьлішкі? Зарубіце сабе на носе, спадар Астроўскі, што польскасць крэсаў гэта сінонім демакратычнасці. Калі Вы гэта самі не зразумеeце, то палякі і беларусы разам дапамогуць Вам гэта зразумець.

73

66.*.249

Ню-Ёрк

Сакавік 20, 2011

 

Pan Wlodek: Грамада Наша Зямля! Pаспачалася кампанія перасьледу Анджэя Пачобута! Мы павінны выступіць з пазыцый беларуска-польскай салідарнасьці і выказацца. Інакш грош нам усім цана!

74

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Сакавік 20, 2011

 

Уладзімір: сп. Галіна! Мова ідзе не аб прадстаўніках нацыянальных меншасьцяў, а аб тым, што «сябрамі будучага Руху могуць быць толькі этнічныя беларусы». Паколькі этнічнасьць — гэта не свядомасць, а фізічныя параметры (гены, антрапалогія, група крыві і г.д.), якія на тэрыторыі Беларусі розныя па вызначэнню. Таму патрэбна ўвесці ўзор фізічных параметраў

75

 

 

77.*.199

Україна, Кіеў

Сакавік 20, 2011

 

Уладзімір: Паколькі хацеў прыйсці з сябрамі, дайце, калі ласка, тлумачэнне тэрміну «этнічныя беларусы». Бо вызначэнне вельмі невыразнае. Будзе брацца аналіз ДНК (можа прыносіць з сабой?), мерацца чарапы і колер вачэй? Можа сп.Астроўскаму

76

 

77.*.116

Україна, Кіеў

Сакавік 20, 2011

 

Андрей: Господин Островский, к Вам на встречу к памятнику подойдет представитель ОГП. Есть предложения о сотрудничестве. Успехов!

77

209.*.21

ЗША, Канзас, Wichita

Сакавік 20, 2011

 

Беларус-Ліцьвін: Яны (…выдалена рэдакцыяй…) не даюць нам рот разявіць!

78

66.*.248

Ню-Ёрк

Сакавік 20, 2011

 

Анатолий Иванов: Национализм — сродни сифилису, весьма нередкому явлению в разных странах мира. Но везде она считается болезнью дурной, постыдной.

79

66.*.248

Ню-Ёрк

Пра Клару з Розай і “Міжнародны жаночы” ды “мужчынскі” дні

Беларус: Да ўсіх наведальнікаў сайту: Прашу ўлічваць, што ад сёньняшняга дня я больш не даю камэнтары на дадзеным рэсурсе. Гэта выклікана сьвядомай правакацыйнай палітыкай рэдакцыі дапускаючай рэальныя абразы. Таксама і камэнтары пад нікам «С.Няхамес» ды некаторымі іншымі піша адзін чалавек — Віктар (Васілій) Касьцюк з Пінску.

80

77.*.204

Україна, Кіеў

Адраджэньне Нацыі

Беларус: Рэдакцыі: За такія выказваньня і абразы, дарэчы нічым не падцьверджаныя, у цывілізаваным грамадстве Вас бы ўжо зачынілі (я маю рэальныя мацюкі і зьдзекі ў камэнтарах).
А, з рэшты, і Слава Сіўчык, і Алесь Пушкін і яшчэ шмат маіх сяброў ужо выказалі вае меркаваньне аб гэтым сайце, як суцэльным зборы бруду…

81

77.*.204

Україна, Кіеў

Пра Клару з Розай і “Міжнародны жаночы” ды “мужчынскі” дні

С.Нехамес: Bаша aнтысяміцкaя паранойя гэта aбраза Юркi і Лявона Луцкевічаў, Змітрака Бядулі, афіцэраў Беларускай Краёвай Абароны і дзеячаў беларускага нацыяналістычнага падпольля..

82

 

66.*.248

Ню-Ёрк

 

Пра Клару з Розай і “Міжнародны жаночы” ды “мужчынскі” дні

С.Нехамес: A над уласным “шызафрэнічным ідыятызмам” слaбо паразважаць?

 

83

 

66.*.249

Ню-Ёрк

 

Пра Клару з Розай і “Міжнародны жаночы” ды “мужчынскі” дні

С.Нехамес: Катэгарычна нязгодны з выказанымі ў артыкуле ідэямі.

 

84

 

66.*.249

Ню-Ёрк

 

Пра Клару з Розай і “Міжнародны жаночы” ды “мужчынскі” дні

Яраслаў: 8 сакавіка — цудоўнае свята. Адзначалі і адзначаць будзем.

 

85

 

66.*.249

Ню-Ёрк

 

Ці дадуць беларусам стаць “Швейцарыяй”

Микола Воронін: Еххх… Ви білоруси… Гордились би бацькою. Лукашенко — МАЛАДЕЦ!!! Ми в Україні бачимо усі наслідки дерьмократії. Продажність і прочєє. Вся Україна розчарована в результатах Помаранчевої Революції. І ці результати — ацтой! Моліть Бога, щоб Лукашенко подовше прожив. У нас в Україні часто можна почути… Еххх би нам Лукашенка.

86

 

 

 

77.*.204

Масква, Каралёў

Адраджэньне Нацыі

Endrus’: Ведаеце, спадарове, а ці варта разводзіць такія разборкі? То, што Нехамес гэта гнойная муха ў беларускім руху вядома яшчэ з часоў Талакі… Пасьля такіх заўсёды г…о на шкле застаeцца і нічога не паробіш…

87

 

66.*.248

Ню-Ёрк

 

Адраджэньне Нацыі

Dr. Aniki: Памылка. На підарстве пагарэў япіскап Ровенскі Стэфан.  Чаму некі хахол Mятоді i Сібчык вырашаюць праблемы БАПЦ? Дзікунства ці правакацыя.

88

66.*.249

Ню-Ёрк

Адраджэньне Нацыі

Беларус: Так… ужо абразы і «падробка»… і якя дакумэнты я падрабіў? Тыя, што мне па пошце прыслалі зь ЗША і якія я маю арыгіналы? У бліжэйшчы час адсканую і выстаўлю на сайт. Карцей Касьцюк брэхлівы, які і «Максімам Багдановічам» называецца — затні свой ванючы рот!

89

77.*.78

Україна, Кіеў

Адраджэньне Нацыі

Янка: Вы на даты сваіх “сьведчаньняў” глядзіце…
«»”»”»”»”»””»”»”»”  “Сьведчаньні” не мае, а твае… “Cpoкам даўнaсці” не адмазваўся. PS. Спадзюяся ўжо ясна ў якое г… ступаеш

90

 

66.*.249

Ню-Ёрк

 

Адраджэньне Нацыі

Dr Aniki: 4. 5-6 чэрвеня 2006 г. у Чарнігаве праходзіла нарада беларускіх прадстаўнікоў і УПЦ КП у асобе япіскапа Сумскага і Чарнігаўскага Мяфодзія. Мяфодзія пазней выдаліі з УПЦ за підарскія справы.

91

 

66.*.249

Ню-Ёрк

 

Адраджэньне Нацыі

Янка: Маладзец Няхамес, адной рукой “лістуецца”, другой байкі ў сеціве распаўсюджвае.

92

66.*.249

Ню-Ёрк

БЕЛАРУСКАЯ ЭТНІЧНАЯ ТЭРЫТОРЫЯ – ПРАРАДЗІМА АРЫЯЎ (па выніках аналізу інфармацыі ў Інтэрнэце)

Abdul» ўсе рэлігіі узніклі на глебе язычніцтва ».  Самай першай рэлігіяй было чыстае адзінабожніцтва, а самы першы чалавек на Зямлі, Адам, пакой яму, быў першы прарок гэтае рэлігіі. Рэлігія гэтая ніколі ня зьнікала і ня зьнікне ажно да Канца Сьвету. Цяпер гэтая рэлігія завецца Іслам.

93

129.*.120

ЗША, Канзас

Адраджэньне Нацыі

Янка: Спадарства, гэта ужо занадта. Дзе толькi не зьявiцца гэты настырны Нехамес, усё ператвараeцца у нейкiя агiдныя разборкi. Каго толькi гэты прахвост не аблiу памыямi?

94

66.*.249

Ню-Ёрк

Адраджэньне Нацыі

Беларус: Да, і сьпецыяльна для некаторых камэнтатараў… Не аб маёй сьціплае асобе, але па тэме.  Жонка вядомага дзеяча беларускага руху Антона Луцкевіча была жыдоўкай. Пры гэтым толькі для шлюбу прыняла хрысьціянства. Такім чынам, нехта пад імём «Акаловіч» пазбаўляе права называцца беларусамі Юрку і Лявона Луцкевічаў, афіцэраў Беларускай Краёвай Абароны і дзеячаў беларускага нацыяналістычнага падпольля..

95

77.*.199

Україна, Кіеў

Адраджэньне Нацыі

Беларус:  «Простыя (сьвецкія) грамадзяне», якія больш падстаўляюць, дыскрыдытуюць нават саму ідэю Беларускай Аўтакефаліі (даюць сапраўдныя падставы крытыкі і кпінаў для МП) гэта менавіта такія асобы як Акаловіч, які бегае па мітынгам з пацірам і няздольны правільна нават крыж асьвяціць. Аб беганьні з партрэтам патр. Філарэта на мітынгах, без згоды самой УПЦ КП, мы проста памаўчым… Бо аб гэтым вымушана была выказацца сама УПЦ КП і БАПЦ у Амэрыцы.

96

77.*.3

Кіеў

23 лютага – Дзень дэпартацыі народаў Паўночнага Каўказу ў Сібір і Сярэднюю Азію

Axмед: Няма Бога апрача Аллаха!
Смерць кяфірам!

 

97

 

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Ці дадуць беларусам стаць “Швейцарыяй”

Janka: Няхамэз-Беларус! Задралі разборкамі. Мо хопіць ужо?

98

66.*.248

Ню-Ёрк

Ці дадуць беларусам стаць “Швейцарыяй”

Беларус:  «Два параноика, примазавшиеся к белорусскому движению.» — гэта як?  а. Сяргей далучыўся да Беларускага руху яшчэ ў далёкім 1987 г., калі, апрача непрыменасьцяў, нічога атрымаць ад падтрымкі беларушчыны нельга было.
Запытайце таксама ў С. Высоцкага хто, разам з В.Александровічам, дапамагаў яму ствараць той жа БПС? Чаму так Касьцюк бяснуецца? Бо выкрыў чалавек ягоную дзейнасьць па заданьню пэўных структураў. Піша пад рознымі імёнамі (чужымі) розный брэд менавіта там, дзе патрэбна ўсіх пасварыць…

99

77.*.118

Кіеў

Ці дадуць беларусам стаць “Швейцарыяй”

Беларус: Касьцюк не парся… і не «касі» пад А.Пачобута, бо ён зараз адбывае суткі.
Тым больш, што ён па расейскі не піша…
Вон ужо аб сябе пачаў пісаць у трэцяй асобе. ІР хоць бы прыхаваў.  А яўныя невыдаленыя абразы ў камэнтарах не робяць гонару рэдакцыі сайту.

100

 

77.*.74

Кіеў

Ці дадуць беларусам стаць “Швейцарыяй”

Анджей П-т: Нехамес и Костюк стоят друг друга.

– –

Нехамес и Костюк два сапога пара. Два параноика, примазавшиеся к белорусскому движению.

101

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Ці дадуць беларусам стаць “Швейцарыяй”

C.Hяхамэс: Сяржук! Вяртайся ў Беларусь і змагайся там, а не павучай з-за бугра.

102

66.*.248

Ню-Ёрк

Вялікая еўрапейская гара нарадзіла… вялікі пшык з пахам еўра і даляра

Janka: “В принципе эту оппозицию нужно судить на ряду с Лукашенко. За измену национальным интересам. Всех их под суд надо отдать”.  A mo lepsh bylo-b ikh usikh adpidarasic?

103

66.*.249

Ню-Ёрк

Адкрыты ліст у Раду ЕўраЗьвязу ад Зянона Пазьняка

Dzjadulja: Гм-м… Беларускія нацыяналісты для кантактаваньня карыстаюцца расейскім рэсурсам http://vkontakte.ru ? Мяне там прынцыпова няма. Што мне рабіць?

104

80.*.79

Satellite Provider

Адкрыты ліст у Раду ЕўраЗьвязу ад Зянона Пазьняка

Цімох: Ці гатовыя вы да інтэрнэт дэбатаў? Ці гатовыя вы адказаць за словы «Навырабляў пан Зянон і ў час апошняй выбарчай кампаніі»?  Яшчэ хацелася б дадаць свае асабістае меркаваньне. Вы, спадар Астроўскі, як і Высоцкі, нявартыя нават сьвечку трымаць для Зянона Станіслававіча.
Сорамна за вас перад беларускім народам.

105

87.*.105

Менск

Рэжым абвясьціў “выбары”…

 

Вялебны Джэк Парксон: Dear Sir / Madam.  Мы прапануем прыватныя, камерцыйныя і персанальныя крэдыты з мінімальнымі Гадавая працэнтная стаўка усяго 3% на працягу 1 года да 50 гадоў тэрмін пагашэння перыяд у любой частцы свету. Мы выдаем крэдыты ў межах ад $ 5.000 да $ 100,000,000 долараў ЗША.

106

41.*.13

Нігерыя,

Ібадан

Адкрыты ліст у Раду ЕўраЗьвязу ад Зянона Пазьняка

Bielarus: Pazniak padonak. Stolki prablem i bed narabiu, chto pas’lja jaho razhrabac’ i razhrabac’.

107

66.*.249

Ню-Ёрк

Адкрыты ліст у Раду ЕўраЗьвязу ад Зянона Пазьняка

Уладзімер: Вы, панове, даруйце, але ж дзейнасьць пана Пазьняка па за вашай кампэтэнцыяй. Мы, седзючы ў Беларусі перад кампутарам, нават не ў’яўляем чым займаецца Зянон Станіслававіч, якую працу, жмудную ды й няўдзячную ён робіць у Эўропе

108

93.*.80

Менск

Калядныя пасланьні ад Беларускіх Аўтакефальных Праваслаўных Цэркваў

Yanka: Інфармацыя для тых, хто быў на Плошчы. Усім, чый тэлефон быў у зоне плошчы Незалежнсці 19-га снежня трэба ўважліва сачыць за ўваходнымі нумарамі. Верагодна КДБ будзе тэлефанаваць амаль усім. У першую чаргу гэта тычыцца абанентаў МТС.

109

 

68.*.75

Ню-Ёрк, Brentwood

Калядныя пасланьні ад Беларускіх Аўтакефальных Праваслаўных Цэркваў

Голаc зь вёскі: Што адзін, што другі — абoдва прайдзісветы.

 

110

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Сумесная заява Зьвязу Беларусаў Нямеччыны (ЗБН) і Беларускага Міжнароднага Дэмакратычнага Руху (БМДР)

Xyi: ут быў недарэчны каментар нейкага «kazla i pidarasa», які рэдакцыя выдаліла]

 

111

 

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Што рабіць 19-га і пасьля яго

Міхасёк: [Тут была правакацыйная заява «Міхаська», заснаваная на падтрымцы здрадніка і масона Раманчука. Рэдакцыя выдаліла.] 

112

66.*.248

Ню-Ёрк

Што рабіць 19-га і пасьля яго

Abdul: Відаць разумныя людзі засталісяі толькі ў лесе, на жаль.

 

113

129.*.120

ЗША, Kansas

Краіна, якая выйграла таргі, кіруецца ашуканцамі, бандытамі, шпіёнамі

Міхасёк: Гнеў брытанскіх чыноўнікаў у сувязі з забойствам у Лондане расейскага ўцекача Аляксандра Літвіненкі, у чым была замешана ФСБ, таксама зафіксаваны ў дэпешах.  ____ –  Падонка забілі правільна.

114

66.*.249

Ню-Ёрк

Данясеньні, якія абнародаваў сайт WikiLeaks, паказваюць Расею як таталітарную, клептакратычную, мафійную імперыю

Міхасёк: Грамадзянскі і мужчынскі абавязак выконваю, але на барыкадах. Буду галaсаваць за Ярэка.  А Вы калі галосіце пра барыкады, то й пакажыце прыклад. Мо Астроўскі далучыцца, каб выканаць абавязкі?

115

 

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Данясеньні, якія абнародаваў сайт WikiLeaks, паказваюць Расею як таталітарную, клептакратычную, мафійную імперыю

Міхасёк: І вы пасля гэтага будзеце галасаваць за гэтых людзей? І далей будзеце сядзець па сваіх норах? _________ Вяртайся хутчэй, бо змагацца няма каму!

 

116

66.*.248

Ню-Ёрк

Генерал ФСБ Вячаслаў Ушакоў мог быць датычным да зьнікненьня беларускіх апазіцыянераў

Міхасёк: Дзякуй!

– – –

Гэй, ліцьвіны, Бог нам зычыць!  _____________

Нацсілы, геі, Бог — усё змяшалася ў галоўцы.

117

 

66.*.249

Ню-Ёрк

66.*.248

Ню-Ёрк

Хто і за што забівае расейскіх перабежчыкаў

Міхaсёк: Астроўскі дастаў сваімі каментамі падзеў РФ. Расказваў бы лепш пра белаpускую разведку.

118

66.*.249

Ню-Ёрк

Абвастрэньне вайны паміж вайсковым і алігархічным кланамі расейскай імперыякратыі (частка 2; ідэалагічныя прычыны)

Міхасёк: Богдaн Сусік-Няхамес.Мы тут сіянізм абмяркоўваем, а нe попкі. Ты ж святар як ніяк. Mo па тэме што вальнеш?

 

119

66.*.249

Ню-Ёрк

Абвастрэньне вайны паміж вайсковым і алігархічным кланамі расейскай імперыякратыі (частка 2; ідэалагічныя прычыны)

Міхасёк: Няхамес, тваё жаданне закрыць тэму ciянізма лагічна i зразумела.  Паглядзім ці Nashaziamlia паддасца на хітрык.

 

120

 

 

 

66.*.248

Ню-Ёрк

Абвастрэньне вайны паміж вайсковым і алігархічным кланамі расейскай імперыякратыі (частка 2; ідэалагічныя прычыны)

Міхасёк: Няхамес, нe збівaйце тэму. Тут размова пра сіянізм. Caпраўды свядома прытоеная.  Nashaziamlia вартая падзякі за мужнасць, бо больш ніхто ў РБ гэту тэму не ўздымае.

 

121

66.*.249

Ню-Ёрк

Абвастрэньне вайны паміж вайсковым і алігархічным кланамі расейскай імперыякратыі (частка 1; факты)

Michasiok: Jon nie belarus. Jon zhyd, jaki lichyc’ siabie bielaruskim nacyjanalistam i zhyvie na Ukrainie.

 

122

 

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Абвастрэньне вайны паміж вайсковым і алігархічным кланамі расейскай імперыякратыі (частка 1; факты)

Michasiok: Zatkniasia, as’luk turkestanski.

 

123

 

66.*.249

Ню-Ёрк

Астап Ібрагімавіч і Шура. Беларуская версія вядомай гісторыі

 

Міхасёк: Чарговы пэрл: «аб’ектыўныя інтарэсы народа».  – даступныя да зразумення выключна членам партыі нацыянальнага вызвалення. Сам народ непасрэдна такавыя інтарэсы не ўсвядоміў, бо яны транслююцца народа выключна праз пасярэдніцтва вышэйзгаданай партыі.

124

209.*.24

ЗША, Канзас

Астап Ібрагімавіч і Шура. Беларуская версія вядомай гісторыі

Міхасёк: Спадарыня Рэдакцыя (ён жа спадар Астроўскі). Вы заўсёды такі ці толькі цяпер нашта з Вамі сталася?  …….. Расчаравалі Вы мяне прахвесар.  P.S. А Яраслаў Раманчук пры сустрэчы адвесіць Вам заслужаную аплявуху.

125

4.*.227

Ню-Ёрк, Brewster

Астап Ібрагімавіч і Шура. Беларуская версія вядомай гісторыі

Міхасёк: “Усё лятуць і лятуць тыя коні” … на нямецкім сацыяле.

 

 

126

66.*.248

Ню-Ёрк

Астап Ібрагімавіч і Шура. Беларуская версія вядомай гісторыі

Міхасёк: Сп.Астроўскі часам кажа нешта арыгінальнае, а часам выдае на гара паранойю. Таму ў ягоным статкy пасвяцца гомельска-швабская патрыётка Дунька Кулакова з супрухaм. З кім Вы, майстар нацкультуры Астpoўскі? 

127

66.*.249

Ню-Ёрк

На беларускай мове размаўляла ўся Еўропа

 

Воен УПЧК: [Каментар выдалены рэдакцыяй, бо ўтрымліваў розныя нахабствы ў адрас аўтара].

 

128

 

87.*.22

Расея,

за Краснаярскам

На беларускай мове размаўляла ўся Еўропа

Вася: «Тут былі тыповыя расейскія прымітыўныя мацюкі, якія былі выдалены.»   Successfull troll is successfull.

129

194.*.66

Расея, Масква

Зародак Беларускага Дэмакратычнага Руху (БДР) утвораны

Сцяпан: ну і лохі! А галоўны лох-маргінал Астроўскі. Як там «бог беларускай мовы» жыве, спадар паганец?

130

86.*.20

Гародня

Што можа быць горш, чым ніякай падтрымкі з боку “Эўропы” для беларускай дэмакратыі?

 

Олег: Пока что на сайте я вижу только НЕНАВИСТЬ. Которая разрушает изнутри похлеще любого внешнего врага! Как будто авторы тем, комментариев, да и редакция, да продлятся её года, НЕ УМРУТ. И какую страну оставим потомкам? Полную ненависти к окружающему миру и друг к другу! Вот и мне, тихому интеллигенту, запретили писать на этот сайт. А ведь главный редактор — медицинское светило! Ребята, поставьте и себе диагноз. Заслужили!

131

178.*.115

Салігорск

( мясцо-васьць паміж Салігорскам і Старымі дарог.)

Што такое культура?

олег: Интересно, а с учётом провозглашения главной ценностью народа Беларуси Свободы можно написать на русской мове? Калі ж можна, так я ныдрукую сваі думкі хатя б на трасянце ….

Это где же Вы вычитали, что у беларусов есть «ГЕНОФОНД»? У народа Беларуси есть геном. Как и у любой другой популяции (народа). Например, у ирландцев. Да, геном беларуса отличается от генома русского или украинца и почти идентичен геному поляка. И при чём здесь влияние генома на мову, культуру или менталитет? Ради такой благородной цели, как возрождение народа и сохранение Державы совершенно не годится притягивать сомнительные аргументы и вопить во всё горло — о своей недоученности. Никакого влияния геном беларуса на его мову и культуру не оказывает! Генетика — наука о геноме человека — МЕДИЦИНСКАЯ НАУКА! Зарубите себе это на носу и не суйте свой гуманитарный нос туда, где ничегошеньки не понимаете.

132

93.*.141

Салігорск

“Не пераможам, дык пагрэемся!”

 

Илья: Да ребята, фантазии вам явно не хватает, раз вы занимаетесь абсолютно никому не нужной ерундой

 

133

78.*.252

Расея,  Варкута

Пра рускую культуру, літаратуру, “дэмакратыю” і пра стаўленьне да іх нашай інтэлігенцыі

Дуглас: …Сидя на азюле в Германии оборонять?:)) Каким образом? Стуча по клавишам? А народ белорусский просит, чтобы его обороняли или Вы сами на себя взяли такую миссию?:))
Сами! Ну так Вы просто самозванка в таком случае. К тому же хамоватая самозванка, с примесью фашизма в голове самозванка. «Вось і перадай усім ворагам беларускага народа, што на Беларусі ужо ёсць група сумашэдшых ультра-нацыяналістаў на чале з неверагоднай хамкай Арцёменка..» Не в Беларуси, а в Германии. Островский со своими пацанами пары-тройки из Гродно, Минска- это не группа. Это пародия на рух. Если ему охота возиться с сумасшедшими типа Артеменко, то это его право.:))

134

93.*.29

Салігорск

 

 

Пра рускую культуру, літаратуру, “дэмакратыю” і пра стаўленьне да іх нашай інтэлігенцыі

Дуглас: Да нет, Артеменко, фашистка- это именно Вы. Это такие как Вы, Бич и прочие недоумки делите белорусов на «сьвядомых» и на «янычар». Это такие как Вы причислили белорусов как гитлеровские наци к «истинным арийцам». Это такие как Вы дышите ненавистью ко всем, кто имеет отличную от Вашей точку зрения. Так что извините, но фашистка — это именно Вы и есть. И вы проповедуете именно национал-фашистскую идеологию ненависти, а себя причисляете к облеченной миссией просвещать и направлять. В Беларуси у вас ничего с Островским получится не может. Не создадите вы ни рух, ни даже многочисленную организацию. Потому что своей человеконенавистнической идеологией Вы не сможете привлечь к себе людей. Мне одно непонятно: как во все это вляпался Островский? Ведь вроде не дурак, должен был соображать, сделать правильные итоги из провальной деятельности обоих БНФ. Ан нет, решил удариться еще в больший национализм. М-да, вот тебе и психолог. Островский! В политике надо быть прежде всего трезвым политиком, а уж потом психологом! Ни черта то ты не понял почему провалился БНФ!

Адью.
Геннадий.

P.S. Расскажу Баранову какой ты тут херней занимаешься. Нацистское движение недоумков создаешь!) Посмеемся с ним вместе.:))

135

93.*.227

Салігорск

 

Пра рускую культуру, літаратуру, “дэмакратыю” і пра стаўленьне да іх нашай інтэлігенцыі

Дуглас: Галине Арцеменко. Если в Беларуси никто не размауляе на рускай мове, то быстрее возвращайтесь из Германии в Беларусь и берите власть.:)) Что ж Вы так засиделись в Германии на азюле?:)) Слабо? Поджилки трясутся? Конечно, проще с дугласами воевать за «арийскую мову», с москалями, у которых все краденое, включая территорию, но только не бороться реально за власть в Беларуси. Удачи Вам всем, пыхтелки недалекие.:)) … Да у вас даже не национализм позняковского розлива. У вас ультра-национализм, граничащий с фашизмом. И все замешано на ненависти

136

 

 

 

93.*.92

Салігорск

 

Пра рускую культуру, літаратуру, “дэмакратыю” і пра стаўленьне да іх нашай інтэлігенцыі

Дуглас: Островскому от Геннадия, экс-БНФ. До свидания, Алесь. Больше беспокоить не буду. С дураками мне действительно не по пути.

 

137

93.*.231

Салігорск

 

Пра рускую культуру, літаратуру, “дэмакратыю” і пра стаўленьне да іх нашай інтэлігенцыі

Дуглас: … Это ж додуматься надо: с покойнами российскими писателями 19 века счеты сводит, в подлецы их записал! Они видите ли мало о российском империализме говорили, либо не говорили вовсе! По-моему, тут скорее медицинский случай.

138

93.*.57

Менск

Пра рускую культуру, літаратуру, “дэмакратыю” і пра стаўленьне да іх нашай інтэлігенцыі

Дуглас: … Вот так взял и обосрал мимоходорм миллионы своих соотечественников, которые лично этому пенсионеру не сделали ничего плохого. Их просто угораздило родиться в БССР и говорить по-русски. Ну, что тут скажешь? Великий Вы “патриот” и “демократ” спадар Бич. Как Вы только с такой ненавистью к людям еще живете среди этих “неправильных” белорусов. От имени “янычар” Дуглас, в миру Геннадий.

139

93.*.57

Менск

Зьезд пБНФ: Чарговы крок да заняпаду (частка 4: аналіз, прагноз, рэкамендацыі)

 

abdul: Дарафею. Adkazy na pytańni. 1. Šaryjat. 2. Imarat Kaŭkaz

Дарафей напісаў: “Але пагроза узнікае тады, калі рэлігія становіцца ідэалогіяй, калі адбываецца зрастанне дзяржаўнай і рэлігійнай улады.”

Jakaja pahroza? Kamu? I ci byvaje tak kab relihija nia była b idejalohijaj? Darečy, u Isłamie niama padzialeńnia na dziaržaŭnuju j relihijnuju ŭłady.

140

 

 

129.*.238

ЗША, Канзас

 

Кірунак – гуманістычны прагрэс (частка 3: універсальная мадэль дзяржавы)

Plac: Спадар abdul! Мне цікавыя Вашыя думкі. Шмат у чым яны супадаюць з маімі.

 

141

 

93.*.61

Салігорск

 

У Менску жорстка разагнана акцыя “Расейская армія, ідзі дамоў!”

Виталий: … Да, я сын империи и не стесняюсь этого. Империи, в домах которой вы живёте, по её дорогам ездите, её щит охраняет страну. Сами-то ничего не создали.

 

142

86.*.93

ААЭ,

Дубай

 

У Менску жорстка разагнана акцыя “Расейская армія, ідзі дамоў!”

Жанна: Слушайте, смешно даже! Даже дети не настолько наивные, чтобы поверить этим демонстрациям. Лучше терпеть оккупацию НАТО, чем видеть на своей территории русских солдат, правда? Чем же вам так братья-славяне не угодили, что вы повернулись лицом к тем, кому нет никакого резона помогать Беларуси. … я люблю Беларусь, в совместных же учениях ничего плохого не вижу.

143

93.*.65

Менск

У Менску жорстка разагнана акцыя “Расейская армія, ідзі дамоў!”

Виталий: Прочитал, и скупая мужская слеза скатилась по небритой щеке. Опять страна не досчитается своих молодых героев. Выйдя из милиции патриоты прямиком полетят в США, где и останутся.

144

 

86.*.86

ААЭ,

Дубай

 

Калі б мы мелі голас у канцылярыі Чысьцілішча…

Арына Лісецкая: Кнігу гэту я атрымала, бо пра мяне там напісана. Падзеннем на дно пакуль што займаецеся Вы, бо калі так неадэкватна і паверхнасна ставіцца да інфы — трэба быць зверх: непрафісійным балбатуном і ненавіснікам усіх тых, хто не звярнуў на Вас (калісьці) увагу.

145

91.*.113

Менск

 

Эканоміка Расеі цалкам кантралюецца алігархамі. Наступствы…

Ffighter: Тое, што ў Расіі адбыўся падзел уласнасці сярод алігархічных структураў зусім не кажа, што таксама будзе і на Беларусі. Адкрытая, празрыстая, заснаваная на грунце канкурэнцыі прыватызацыя — гэта не тое, што было ў Расіі. А менавіта гэта з’яўляецца ідэалам. Калі прыватызацыя будзе дэмакратычнай, то гэта забяспечыць рост эканомікі.  Я не з’яўляюся прыхільнікам АГП. Але калі аўтар дадзенага артыкулу здолее прачытаць кнігу Раманчыка «В поисках экономического чуда», то зразумее, што лібералізацыя — гэта не алігархізацыя.

146

82.*.180

Салігорск

 

 

Прыхільнік беларускасьці? Гэць з працы! (+дадатак)

ВиталийЯ вот не понимаю ребята, почему вы всем толкаете, что все должны говорить на белорусском. Во первых сами вы на нём не говорите, я могу отличить то, чему меня учили в школе, от языка на которым вы пишите. Официальный белорусский тот, которому учат в школе, а ваш чей — не знаю. Во вторых, в деревне, в которую я приезжал на каникулы ( и в ней кстати родился) был другой язык, больше похожий на украинский. И когда я жил там как-то в течении 2-ух лет — то свободно начал на нём говорить. Учитывая, что я там родился — это был для меня родной язык. Ну и русский соответственно, на котором я общался везде. А вы мне навязываете белорусский язык — чужой для меня.

147

86.*.87

ААЭ,

Дубай

 

Вучымся бараніць нашых і адстойваць сваё…

Белоснежка: Слив защитан, до новых встреч.

148

195.*.67

РФ, С.-Пецярбург

Вучымся бараніць нашых і адстойваць сваё…

Белоснежка: …  2) Государство — это аппарат власти. Он функционирует как единый механизм. Отдельная личность всего лишь шестерёнка в нём, она действует по правилам этого механизма.

149

 

93.*.99

Магілёў

 

Вучымся бараніць нашых і адстойваць сваё…

Белоснежка: Не знаю ни одного поляка, который бы желал вреда белорусам. «Карта поляка» — это не заговор поляков против белорусов.

 

150

93.*.106

Магілёў

 

Не забывайце пра Еўропу, паважаны прэзыдэнт!

Merdok: Рэдакцыя не бачыць сувязь памшж «культурай баявоя сякеры» i атамным удары па мусульманам? А памiж гонарам арыйскасцi i атамным удары па мусульманам вы бачаце сувязь? На жаль сама Галiна Арцёменка не адказвае на гэтыя пытаньнi нi ў гэтай тэме, нi ў былой.

151

93.*.38

Магілёў

 

Не забывайце пра Еўропу, паважаны прэзыдэнт!

Явалад: За што Вiталь i рэдакцыя просяць прабачэньня? Сабакам — i фiнал сабачы.

152

93.*.38

Магілёў

Не забывайце пра Еўропу, паважаны прэзыдэнт!

Белоснежка: Знатный борец за права человека VITAL показал своё истинное лицо.

153

212.*.60

Смаленск

“Эўропа” адзін зуб так-сяк палячыла, але іншыя застаюцца гнілымі…

 

rbd54:  «будуць перавезены на поле перад Курапацкім лесам, дзе разам з курапацкімі расстрэльнымі ямамі будуць выкарыстаны для ўзьвядзеньня Мемарыяльнага комплексу» – Нейкая бязглуздая ідэя. Вы б хацелі каб над вашай магілай стаяў ваш забойца? Лепей зрабіць музей у якім іншым месце (напрыклад у чарнобыльскай зоне), ці распрадаць іх на аўкцыёне, з абавязковым вывазам за мяжу. А што не возьмуць — пераплавіць.

154

76.*.208

ЗША, Віргінія

 

Перадвыбарчыя разборкі ў апазіцыі. Акт ІІ (частка 3)

 

Aleh: А што, няўжо ад «нашай зямлі» ня будзе кандыдата ў прэзэдэнты ў 2011? Няўжо спіць Эга рэдактараў? Спадарства, паразумейцеся з Пазьняком ды й Беленькім.

155

76.*.58

ЗША, Каларада

Дазвольце не пагадзіцца…

Aleh: Дзякуй за адказ. Пытньняў няма. Было б добра, каб Ваш сайт ня быў бы зьвязаны з фсбэшным расейскім праектам, а сп. Астроўскі ня быў бы агентам Масквы.

156

 

 

76.*.121

ЗША, Паўночная караліна

А хто стварыў Творцу?

 

Шалёны: Паважаная Рэдакцыя, па-першае я жадаю ведаць, з кім я размаўляю. Здаецца, альбо гэта нехта самы разумны схаваўся за нікам «Рэдакцыя», альбо вы там у трох за адзіным кампутарам сядзіце; па-другое, артыкул [“які будзе адпавядаць стратэгіі рэдакцыі, якая, нагадаем, у адлюстраваньні аб’ектыўных інтарэсаў беларускага народа”] мусіць быць напісаны ў вашым стылі, які, як я пісаў раней, нагадвае разважанні у клюбе пэнсіянэраў, і пад вашай цэнзурай — ён не можа не супадаць з вашым меркаваньнем. Асабліва на гэтай ніве адмецілася спадарыня Галіна Арцёменка — больш нудных и не цікавых артыкулаў Нашазямля.орг не мае. Нашазямля.орг не патрабуе разважаньняў аб кнігах і багах, гэта не патрэбна чытачу. Было бы значна лепш, калі б вы закранулі, напрыклад, тэму абортаў, альбо другую ЖЫЦЦЁВУЮ праблему.

– – –

Стос банальнасцяў. Наша зямля ператворваецца у клюб пэнсіянэраў.

157

93.*.74

Магілёў

93.*.105

Магілёў

 

 

АГУЛЬНАНАЦЫЯНАЛЬНАЯ ІДЭЯ: АСНОЎНЫЯ ПАЛАЖЭННІ КАНЦЭПЦЫІ

 

Калининградец: Сосните! Калининградскую область им:)))) Это будет независимая Балтийская республика!

 

158

 

85.*.147

Нямеччына,

Касель

Дыскусія па анонсе кнігі Р.Докінза “У пошуках каранёў рэлігіі” (частка 3)

Шалёны: Усё менш i менш каммэнтаў. Здаецца, што вас пазбягаюць.

 

159

93.*.148

Магілёў

У пошуках каранёў рэлігіі (частка 1)

 

Ігар: Погляд кабалы на тэму ўзьнікненьня рэлігій: ….

 

160

87.*.165

Ізраіль, Тэлявіў

У пошуках каранёў рэлігіі (частка 1)

 

Andryk: Паважаная рэдакцыя, спробамі навязаць свой маністычны погляд Вы робіце марную справу. Ня тым займаецеся і не туды Вас занесла, спадарове. Ужо 2000 гадоў розныя смертныя разумнікі спрабуюць зняважыць дзею Хрыста. Але марна. У каго Хрыстос у сэрцы, таму ня трэба нічога даводзіць. Ня трэба занадта ўскладаць спадзеў на свой розум, які на дадзены момант здаецца вам усеабдымным. І ня блытайце веру з рэлігіяй. Сапраўдная вера выяўляецца у духоўным стане (ня блытаць з душэўным) чалавека (адчуванне сувязі з Богам), а ня проста ў веры ў нешта (Розум, Абсалют і г.д.).

161

75.*.226

ЗША, Каліфорнія,

Язычніцкія крыніцы хрысьціянскай веры

 

Уладзімер Русаковіч:  «“Дух часу”.. прысьвечаны навуковаму аналізу хрысьціянскіх міфаў, выкладзеных у Бібліі» … Дакладней бязбожнікі распавядаюць у ім свае марксісцкія байкі-»міфы»-»аналізы», якія яны ўласнаручна выклалі «ў Бібліі».

162

93.*.170

Салігорск

І.Сурвіла, З.Пазьняк, С.Шушкевіч і А.Казулін зьвярнуліся да Эўразьвязу

Аршанскі нацыяналіст: Пачынаючы з таго самага лютага’08 чытаю артыкулы з асьцярогай. Як можна ўвогуле крытыкаваць Пазьняка? Не было б яго — не было б Рэспублікі Беларусь. А мабыць яшчэ ў выказваньнях Луцкевіча пакапаецеся, знойдзеце нешта «не правільнае»? На жаль, амаль уся праца сайту зводзіцца да пустога крытыканства, чапленьня да словаў. Вы стала вышукваеце «праколы» ў выказваньнях знакамітых людзей і выстаўляеце іх на паказ. Гэта не паказчык сур’ёзнасьці ідэалагічнага сайту. А я падтрымліваю Дасьведчаннага й Актывіста!

163

86.*.229

Віцебск

На беларускай мове размаўляла ўся Еўропа

Škodarz: Вы шовинизмом от москалей заризились, чи от хохлов?

164

213.*.135

РФ, Масква

НАШАЕ СЁННЯ

 

Белоснежка: Лютая, бешеная драма. Долгожданное разделение на литвинов и белорусов начинается.

165

93.*.27

Магілёў

ВЕЧНЫ МІР (Філасофскі накід Імануэля Канта. Частка 1)

Белоснежка: Этой теореме не хватало жизни

 

166

93.*.27

Магілёў

Язычніцкія крыніцы хрысьціянскай веры

Белоснежка: Siarhiej, или держите мысли при себе, или обосновывайте их.

167

93.*.119

Магілёў

Язычніцкія крыніцы хрысьціянскай веры

Зануда: авен — авена
вадаліў

 

168

 

 

76.123.76.231

ЗША, Фларыда

ПРАЖСКІ АКЦЭНТ

Белоснежка: Беларускi Дэмакратычны Рух стал такi Мiжнародным? о_О

 

169

93.*.213

Магілёў

На беларускай мове размаўляла ўся Еўропа

Сношатель белорусских свиней :  [Тут былі тыповыя расейскія прымітыўныя мацюкі, якія былі выдалены. – Рэдакцыя]

170

 

77.*.163

РФ, Кострома

На беларускай мове размаўляла ўся Еўропа

Сношатель белорусских свиней :

Я вашу собачью мову не розумею.Алесь кстати по польски означает пидор.

171

 

77.*.177

РФ, Кострома

На беларускай мове размаўляла ўся Еўропа

Сношатель белорусских свиней: Билят бялороссия ваша ето часть России ее област где недолюди обитают

172

 

93.*.189

РФ, Яраслаўль

Пра “Карту Муда́ка”, тэхналогію махлярства і падліньніка-сьцярвятніка, які косіць пад белага арла (частка 1)

Sabina: Czamu Astrouskamu budze drenna, kali mae magczymasci pawialiczacca? Paskudnyja waszyja pryklady i miarzotnyja waszyja strachi…. Wasz worag — adzin, i znachodzicca jon ne siarod Palakau.
Bez pawagi.

173

 

 

86.*.24

Брэст

Пра “Карту Муда́ка”, тэхналогію махлярства і падліньніка-сьцярвятніка, які косіць пад белага арла (частка 3)

Polak
Do redakcji :
To ma tyle wspólnego i prawdziwego ze stanem rzeczy, jak nos przyszytu do du.y, przepraszam. Co tu za bzdury piszecie o «semitach i arytach» — czy to jest klub fantastów i marzycieli ? Dokumenty poproszę,nie zaś domysły.

174

87.*.219

Польшча, Slaskie

Каго ўзвышае цяперская ўлада. Частка 8: Падвядзеньне вынікаў

аbdula: Uvažaju vaš sajt za adziny biełaruskamoŭny sajt jaki piša praŭdu pra šmat jakija vielmi važnyja spravy datyčnyja Biełarusi j śvietu. Vialiki vam dziakuj.
Maju adno lingvistyčnaje pytańnie da radakcyi. Čamu vaš sajt zaŭsiody ŭžyvaje słova «habrej» i razmajityja słovy utvoranyja na jaho asnovie zamiest spradviečnaha biełaruskaha słova «žyd»? U čym sprava?

175

129.*.238

ЗША, Kansas,

Патрабаваньне волжскімі татарамі незалежнасьці гучыць усё грамчэй

Пиздатое создание сайтов: Я бы по ебалу тебе за такой пост дал. Но я боюсь.

 

176

217.*.202

Расея (больш дакладна не высьвятляецца)

Расейская імперыя супраць Грузіі: на чый бок стаць беларусам (частка 1)

Владимир: …
А уважаемой редакции я повторю еще раз: когда вы говорите великое слово «МЫ» — поясняйте, что оно значит, для вас «МЫ» — это ни то весь белорусский народ, ни то его «сьвядомыя» факелоносцы. К сожалению вы сами видите окружающую вас реальность очень избирательно. Народам делить нечего, а вот государям и держателям касс — всегда есть что. То же с Россией — белорусы никогда не сражались с некой абстрактной «Россией», но всегда не любили тех, кто заставлял их жить бедными и униженными, будь то цари, кпсс или батька.

177

86.*.127

Магілёў

Ці вырашыць МУС Беларусі праблему фіктыўных шлюбаў (частка 5)

AHToHuO: давай тока без фанатизма.)

 

178

 

82.*.94

РФ, Масква

Ці вырашыць МУС Беларусі праблему фіктыўных шлюбаў (частка 2)

Дуглас:

2Галина

Во! Вот этого я и опасался. Поэтому я лично против вступления Беларуси в ЕС.

179

 

213.*.87

Салігорск

Рэжым абвясьціў “выбары”…

Дуглас:

2 Ред.

Почему Вы мне запрещаете читать ваш сайт, господа демократы? Это демократичено? С чего Вы рещили, что я враг и против белорусского демгосударства? Какую правду я тут затушевываю?

180

 

 

213.*.87

Салігорск

 

Рэжым абвясьціў “выбары”…

Дуглас:

Вообще то так демократы не поступают, если они действительно за демократию.:)) У вас банальная цензура. Ну, варитесь сами в таком случае.

181

213.*.87

Салігорск

Рэжым абвясьціў “выбары”…

Актывіст:   Вельмі смешна гэта чуць ад чалавека, які сам эміграваў ў Нямеччыну пасля не вельмі прыгожых паводзін, а зараз з’яўляецца ў інфармацыйнай прасторы выключна ў якасці аўтара не вельмі якасных сатырыстычных замалёвак

182

87.*.38

Менск

 

Рэжым абвясьціў “выбары”…

Опдшгпа вы на што здольны?

 

183

 

208.*.37

ЗША, Джорджыя

Лужкоў-правакатар працягвае распальваць варажнечу паміж народамі

Владимир: Обращаю внимание редакции, что кто-то смеха ради пишет от чужого имени:) У вас есть возможность проверить по данным почты

 

184

81.*.200

Салігорск

Лужкоў-правакатар працягвае распальваць варажнечу паміж народамі

Владимир: Зачет, сенкс автору

 

185

92.*.177

Кіеў

ЗША за “адзіную, моцную Расею”? ці ХТО ВЫСТУПАЕ СУПРАЦЬ СВАБОДЫ НАРОДАЎ (частка 2)

Lesnik:

Нуу… тут ни сисек ни пилоток, но блин интересно! Спасибо!

 

186

 

83.*.168

РФ (больш дакладнай інфармацыі няма)

На шляху да Залесься

 

ВладимирЕсли можно выдумать залесцев европейской части России, почему же нельзя выдумать минчуков центральной Беларуси? Вопрос не о том, что лучше, а в том, не фантастика ли это?

187

195.*.3

Салігорск

Руская нацыяна-вызвольная барацьба: Наш план – ДОР!

Владимир: Siarhiej, я не совсем уловил, как это относится к моему посту, но надеюсь что он все-таки был для вас полезен. Нынешние русские — это вчерашние великороссы. Само название изменено на «русских» при Иосифе Сталине, если я все правильно помню, до этой перемены под русскими подразумевались нынешние украинцы, нынешние белорусы и нынешние русские.

188

195.*.3

Салігорск

“Я НЕ сьвяткую “Дзень перамогі”, таму што”…

 

Владимир:

Если план ОСТ — это миф, может быть насилие над мирным населением (эксперименты над людьми, концлагеря, карательные экспедиции) — это миф? Быть может вы плохо знакомы с миропониманием национал-социалиста? Вы верно просто забыли, позвольте я вам напомню, оно укладывается в очень короткую мысль: если мы сильнее, значит они должны умереть, а мы должны жить — если они сильнее, значит мы должны умереть, а они жить; и с поправкой на обстоятельства.

189

195.*.3

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

Владимир: Дуглас, кто не слушает, тот не услышит! а вы во многом правы.

 

190

195.*.3

Салігорск

Здрада — раз, здрада — два…

 

Дуглас: По вашей логике получается, что Дуглас- между прочим гражданин РБ и белорус по рождению от своих родителей- не полноценный белорус? А ведь это чистой воды расизм, господа! /Алесь! Тебе не стыдно за весь этот бедлам здесь насчет не правильных белорусов?

191

213.*.87

Салігорск

Здрада — раз, здрада — два…

Дуглас: 2 Редакции … Привет Алесю Островскому из Минска!:)))

192

213.*.87

Салігорск

Слёзы роспачы і немачы, альбо Куды падзеліся “важдзі”?

Астаповiч: Дуглас, як Вы лiчыце што лепш: iснаваць на ўласныя сродкi, няхай i ў Нямеччыне, альбо на нямецка-газпрамаўскiя, iмiтуючы апазiцыйную дзейнасьць на Беларусi? Дарэчы, прывiтаньне барадатаму.))

193

217.*.222

Менск

“Беларусь – у Эўропу!” (?)

 

Дуглас: Удалили за фразу «Мадам, не несите чепуху расистскую”, а саму фразу оставили. Алесь Островский! Ну хоть ты понимаешь, что это бред/? /Я уж молчу, что здесь демократия и не ночевала!:)))

194

213.*.87

Салігорск

Здрада — раз, здрада — два…

Дуглас: … Потише на поворотах!)) Дуглас историк, а Островского я знаю лично еще в БНФ. Так что если я говорю, что это пахнет дурно, по расистски, то я это говорю не с бухты-барахты. Кстати/, Островский так и не опроверг мои доводы: по какому праву Вы делите белорусов на сьвядомых и несьвядомых? По праву того, что Вы назвали себя патриотами? А если я назову себя завтра Папой римским, вы меня признаете?))

195

213.*.87

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

 

Владимир: Паважаная Галіна Арцёменка! В том и соль моей позиции, что шляхта белорусам — никто, ни по крови, ни по духу. Кровного родства со шляхтой нет, как нет кровного родства русских и Романовых, Бурбонов и французов. Культура шляхетская противоположна культуре белорусов. Одна — культура панства, вторая — культура крестьянства. Одна силой лишала возможностей развития другую.

196

195.*.3

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

 

Дуглас:

2 /Бамбуку

Европеец, а вы себя считаете истинным белорусом, т.е. европейцем, не так ли, начинается с уважения чужой точки зрения, с признания этого неотъемлемого права за другими иметь отличную точку зрения. Так вот,Бамбук, вы не европеец. Вы просто хамите. К сожалению, среди белорусских националистов хамство широко распространено.

197

213.*.87

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

 

Дуглас:
2 Владимиру
Рекомендую вам почитать работу академика И.Шафаревича «Социализм как явление мировой истории». Тогда вам станет многое ясно. На самом деле это феодализм.

198

213.*.87

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

Владимир: Да не собираюсь я переносить на шляхту грехи всех и вся. Моя цель — доказать очевидное, доказать существование в ВКЛ феодализма! Что в России, что в Японии, что в Англии был феодализм, было крепостное право — я понимаю, что в разных формах, и что в Беларуси не отрубали головы тем, кто не кланялся проезжавшему мимо хозяину, как в Японии.

199

195.*.3

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

Владимир: Я согласен с вами — экономическое рабство было в Беларуси и есть. Раньше под шляхтой, теперь под государством. Для меня парадокс заключается в том, что вы НЕ предлагаете выхода из рабства.

200

195.*.3

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

Владимир:
Bambuk:
интересный у вас подход — вы как бы никому ничего не навязываете, вы просто ставите человека перед выбором: или возрождение, или рабство. Или «адраджэньне шляхецкага стану», или «захаваньне жабрацкага стану». Или вы с нами, белорусами, или вы недо-белорусы… Фактически, вы пытаетесь сделать предложение, от которого невозможно отказаться — согласно вашей логике — так чем же это отличается от принуждения? Я смеюсь и горько плачу — ведь я отнюдь не против белорусского языка.

201

195.*.3

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

Дуглас: Поддерживаю Владимира и хочу сказать, что я в полном недоумении от редакции! Вы делаете замечание ему за фразу «что за бред». Однако Вы не замечаете сути предложений самой Галины.

202

213.*.87

Салігорск

Любое добрае падтрымаем: дзьве заявы “адзінага”

Дуглас: А интегрироваься в ЕС, НАТО означает влезть в лапы Запада или нет? Или Вы называете это сохранением суверенитета? Ох и глуп же ты, Франтишек!))

203

213.*.87

Салігорск

“Беларусь – у Эўропу!” (?)

 

Дуглас: Каметар выдалены з-за выразу: «Мадам, не несите чепуху расистскую». Рэдакцыя.

204

213.*.87

Салігорск

Здрада — раз, здрада — два…

Дуглас: Начнем с того, что у Островского нет монополии на истину и в любом обществе человек имеет право на свою точку зрения. Или Вы не демократ, господин Островский? Ну а коли демократ, то прекратите свои расисткие замашки в делении людей на тех, кому можно подавать руку, а кому нет. Одни белорусы могут желать вхождения в ЕС, НАТО, а другие имеют право на объединение с Россией. Вообще то как-то неудобно напоминать профессору Островскому. что это и есть политический плюрализм, т.е. демократия.:)))

205

213.*.87

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

Владимир: Запіс выдаленны з-за выразу сп-ра Ўладзіміра «Шляхта — угнетатели наших предков«.

Рэдакцыя.

206

195.*.3

Салігорск

Ці патрэбнае беларусам адраджэнне шляхецкага стану

Владимир:

Яўгену Мурашка: Риторический вопрос — и еще смешнее оттого что я задаю его же. Я совсем не против возрождения нации, я просто задаю себе и вам вопрос: а возрождение ли это? Возрождение ли, считать вчерашнюю «пинскую шляхту» образцом гражданственности и патриотизма, ту самую, носившую «сарматский стиль» и променявшую родной язык на золотые вольности? Шляхтич действительно звучит лучше чем быдло, но это звучание ничего не меняет: более того белорусы испокон веков были быдлом

207

195.*.3

Салігорск

CЯМ’Я як АСНОВА НАЦЫЯНАЛЬНАЙ САМАСВЯДОМАСЦІ

Владимир: ПМС = Н / Д 1 — смешно и неудобно… Дети имеют право на свободу выбора. Насиловать их своим мнением, что им лучше, а что нет — всё равно что кормить кота горчицей.

208

195.*.3

Салігорск

КАЛІ ВЫ ЧУЛІ «КОД ДА ВІНЧЫ» — ВЫ ЧУЛІ КАНАНАДУ ГЛАБАЛЬНАЙ ВАЙНЫ. Частка І

Віталь гэта ўтылітарысцкая пазыцыя мне вельмі не спадабаецца. маўляў, хрысьціянства каштоўнае не само па сабе, бо ёсьць ісьцінай, а таму, што выконвае там нейкія сацыяльна-выхаваўчыя функцыі….

209

81.*.200

Салігорск

Сьвет зноў перакуліўся: Пазьняк адзначаў угодкі БНР… разам з Бандажэўскім (частка 2, + частка 3)

Дасьведчаны: Замест гэтага, сапраўды было б разумным абмеркаваць склаўшуюся катастрафiчную сытуацыю, зьвязаную з чарнобыльскiмi наступствамi, злачыннай палiтыкай рэжыма па гэтаму пытаньню, выпрацаваць неабходныя захады дзеля ўратаваньня здароўя нацыi. Бо пытаньне стаiць менавiта так

210

82.*.11

Салігорск

Сьвет зноў перакуліўся: Пазьняк адзначаў угодкі БНР… разам з Бандажэўскім (частка 2, + частка 3)

Беларус:

Паўдуркi.

 

211

72.*.26

Канада, Манрэаль

Калі правіць баль параноя…

 

Zz: Дапамажыце зарыентавацца ў сёньняшняй сытуацыі ўзаемаадносінаў КДБ, ФСБ і Лукашэнкі..
Якая сьхема Вам падаецца праўдзівай:
1) «бароўскія» + Лукашэнка — (КДБ + ФСБ + «чаргінцы»);
2) «бароўскія» + КДБ — (Лукашэнка + ФСБ + «чаргінцы»);
і г.д.?

212

89.*.138

Польшча, Уроцлаў

Сьвет зноў перакуліўся: Пазьняк адзначаў угодкі БНР… разам з Бандажэўскім (+ частка 3)

Свэн: А наконт артыкула, дык лiчу, што калi гэта i не мэтанакiраванае правакацыя, то — вялiкая памылка!
Нажаль, вы гэтага не зразумелi.

 

213

85.*.22

Нямеччына

Сьвет зноў перакуліўся: Пазьняк адзначаў угодкі БНР… разам з Бандажэўскім (+ частка 3)

Дасьведчаны: I гэта, дарэчы, толькi пачатак. Потым пойдзе куды больш сур’ёзная размова па \»артыкулу\», па Пазьняку, i нават па Бандажэўскаму.

214

66.*.119

ЗША, Пенсільванія

Сьвет зноў перакуліўся: Пазьняк адзначаў угодкі БНР… разам з Бандажэўскім (+ частка 3)

Свэн: Вы б для пачатку са сваiм брудам разабралiся, якi тут «наклалi» i ад якога смуродзiць навокал. А потым хвастом махайце.

215

193.*.23

Anonymous Proxy

Сьвет зноў перакуліўся: Пазьняк адзначаў угодкі БНР… разам з Бандажэўскім (+ частка 3)

Свэн: Больш iдыёцкага артыкула яшчэ сустракаць не прыходзiлася. Хутка ж высьветлiлася сутнасьць «праекту»…
Калi хто са стукачоў спадзяецца, што пасьля…. не адбудзецца чысткi то памыляецца. Перавернем да гары нагамi ўсе гэбоўскiя архiўчыкi й справы…

216

193.*.189

Anonymous Proxy

Руская пераробка: Нацыянал-дэмакратыя як праект (частка 1)

Владимир: Советую вам не советовать. До 94 года русские натерпелись почти во всех конфликтах на территории бывшего СССР: Приднестровье, Крым, Балтика, Средняя Азия. Дискриминация русского населения национальных республик велась почти во всех странах СНГ. Иных причин бежать оставляя имущество я не знаю. Наверное это от большой любви к имперской матушке-России. Чечня — вообще апофеоз: может быть вы, человек знакомый с математикой, объясните как в этой с мононациональной республике 80% смертей выпало на долю нечеченского населения?  Единственный национализм не получивший никакого развития за 10 лет суверенитета — русский.

217

195.*.3

Салігорск

Галаўны боль Еўропы – піва, у Беларусі – водка!

ZmROcK: Chaj! Heta Ales’, kali pamiatajesz, razam u Czechiji byli…
Adpiszysia na myla!

218

82.*.57

Салігорск

Руская пераробка: Нацыянал-дэмакратыя як праект (частка 1)

Владимир: Алесю.
Спор не о свободе личности, а о плане Широпаева. Воплотиться в жизнь он может только если на это согласятся сами русские. А русским предлагают второй раз согласится на то, от чего они еще с первого раза от крови не отмылись.

219

195.*.3

Салігорск

 

Руская пераробка: Нацыянал-дэмакратыя як праект (частка 1)

Владимир:
Алесю.
Русские в РФ идут по краю пропасти — и в отличии от 91 года они знают, что они на краю. Вы действительно думаете, что они сделают «шаг вперед»?? За свободу личности с 91 года погибло слишком много свободных личностей, чтобы думать что этот сценарий был наилучшим.

220

195.*.3

Салігорск

 

“Сацыяльны марш” – абсурд + абсурд

Liavonauna:
А якія войны справядлівыя?

221

195.*.76

Менск

Не апазіцыйны афіцыёз, а нацыянальны інтарэс

Андрэй Я. : Паважаны Сяргей, падтрымліваю вашу думку і згодны з вамі на ўсе сто!!!

222

82.*.141

Салігорск

Шлях да сябе

 

Мірон: Запрашаю ў мой ЖЖ,дзе на гэтую тэму таксама ё тэксты.

223

213.*.247

Нарвегія

Бяз візы ў Расею — можаце, у Беларусь – не

 

Монро: Гы. Цикава. Вы ж собираетесь вроде в ЕС вступать или нет? А ведь там никаких виз внутри ЕС. Шенгенская зона однако! Да и ваще кто там будет смотреть на ваши особые национальные интересы в ЕС? Получите приказ из Брюсселя и утретесь!:)))

224

213.*.87

Салігорск

МОВА

Монро: Фактически Позняк отказывает русскоязычным белорусам, коих большинство, в праве: 1. Называться белорусами; 2. Право на сохранение своей русской белорусскости в этой стране. Вывод: это чистейшей воды радикальный национализм, близкий к фашизму против русскоязычных белорусов. Что ж, господин Позняк, спасибо за откровенность. А уж мы постараемся чтобы Вы к власти так никогда и не пришли со своими ставленниками.:))

225

213.*.87

Салігорск

 

Каму сорамна мець пачуцьцё этнічнай прыналежнасьці

 

Бенедзікт: Сп. Астроўскі, наколькі вядома, ужо сёньня даступныя медыка-генетычныя аналізы крыві, якія даюць уяўленьне пра паходжаньне кожнага чалавека. Можа варта кіравацца дадзенымі такіх аналізаў, у кожным канкрэтным выпадку?
Але зь іншага боку мы ведаем, які ўплыў на чалавека аказвае выхаваньне, у прыватнасьці нацыянальнае выхаваньне… У сувязі з гэтым варта ўзгадаць Адама Міцкевіча ў якога быў бацька ліцьвін, а маці габрэйка… Варта паглядзець таксама радавод Максіма Багдановіча…і ня толькі. Спрэс пытаньні! Але гэтым і цікавы ваш (і вашых калег) артыкул, пра такія тэмы трэба казаць.

226

217.*.134

Нямеччына,

Baden-Wurttemberg

Уладам не патрэбна актыўная, ініцыятыўная моладзь?

Александр: … Россию вообще стоит не трогать.Она своеобразная страна-трансформер. Из османско-мусульманской она трансформировалась в царскую православную Россию. Из царской России переформировалась в коммунистическую СССР. Из СССР перестроилась в бандитскую, но капиталистическую Российскую Федерацию …

227

194.*.107

Менск

Ліст да сяброў

Miron: Zdarou,Vysocki!!!))))).Naziraju za tvaimi ruhami godu z 1994-ga. Adno  razdrazhnennne. Surjozny maesh vygliad, jka i Zianon Pazn
iak,ale dze rabota? Dy i movu kali analizavac tvaju,to takaja uzho kandova-nenaturalnaja. Oh, Sirozha, uboga usio, co robish…

228

84.*.130

Нарвегія,

Nordland

5 гадоў беларускай “адказнасьці за халакост” (Частка 1)

Miraslau: Dumaju, pishuchy pra «gabrejau» u belaruskim kanteksce, treba pisac (gavaryc) pra zhydou! Slouca «gabrei» nakinuta nam «cihaj sapaj» samimi zh zhydami z toj zha metaj, jakaja tut i abmiarkouvaecca

229

84.*.130

Нарвегія,

Nordland

Сустрэча двух пакаленьняў беларускіх патрыётаў (Героі сярод нас)

Таксама зь Менску: Дарэчы, Салігорская філія БПС-гэта ня так шмат людзей. У мяне знаёмыя з салігорскіх апазыцыянэраў ёсьць, дык яны усьміхаюцца і кажуць, што сайт зьвіўся, а структуры няма. Гэта відавочна і па іх сайту. Ніводнай акцыі, што тычыцца падзеяў у Салігорску, то БПС да іх ніякага дачыненьня ня мае. Гэта іншая моладзь.

230

86.*.111

Менск

 

Сустрэча двух пакаленьняў беларускіх патрыётаў (Героі сярод нас)

Зь Менску: БПС у Салігорску наўпрост няма, ёсьць толькі сайт, які наведвае некалькі чалавек штодня. Ды і то, сайт салігорскай суполкі ніяк не датычыцца Салігорску, таму што ўсе навіны-гэты перадрукоўка. Вось і узьнікае пытаньне «які сэнс?». Выбачайце, БПС удзельнічала ў Дні Салідарнасьці 16-га……Гэта іх сумесная акцыя з «псэўдаапазыцаяй», якая «прадалася захаду». Гэта ня згодна з прынцыпамі «не»-існуючай БПС.

231

84.*.92

Нямеччына, каля Касаля

Сустрэча двух пакаленьняў беларускіх патрыётаў (Героі сярод нас)

Ён: Салігорскі сайт зьдзіўляе-ніводнай сваёй навіны, дык шчэ крадуць чужыя і ставяць сваё аўтарства.Ганьба!!!  Ня варта пісаць пра патрыётаў, тым хто ганьбіць сьвятое імя беларуса хлусьнёй і падманам! Псэўдапатрыёты, якія імкнуцца за славай, а не за лепшай доляй для беларускага народа, якая будзе толькі тады, калі нашыя брацьці ня будуць болей ілгаць і падманваць саміх сабе.

232

84.*.92

Нямеччына, каля Касаля

ЦІ МАГЧЫМА РЭАЛІЗАВАЦЬ НАЦЫЯНАЛЬНУЮ ІДЭЮ ў СУЧАСНАЙ БЕЛАРУСІ?

Boj: Недаробкі. П’янчуга Астапенка і шызафрэнік пад імем «Рэд.» — кампанія што трэба!))) Лячыцца, панове, лячыцца. Каша ў саміх у галаве — а ўсё туды ж.

233

213.*.3

Менск

 

НАША СТАЎЛЕНЬНЕ ДА РЭЛІГІЙНА-КАНФЕСІЙНАГА ПЫТАНЬНЯ Ў БЕЛАРУСІ

Ihar: Як вы самі сябе акрэсьлілі — большасьць з вас — людзі няверуючыя або малаверуючыя. таму і ўзяліся не за сваю справу. Адпаведна тое, што вы тут прапануеце, па тых самых крытэрах, мала чым розьніцца ад таго, што прапануе РПЦ + КГБ-ФСБ. Адно што кантраляваная Царква ў вас будзе нацыянальная беларуская…

234

82.*.182

Менск

Цікавая інфармацыя. Ці ня праўда? Вялікі матэрыял для роздуму і ўдакладненьня нашых уяўленьняў пра тое, каму мы не падабаемся і чаму, а таксама пра тое, якімі метадамі ідзе змаганьне супраць нас.

На жаль, у нас цяпер няма магчымасьці зрабіць уласны аналіз атрыманай інфармацыі. Але мы яго абавязкова паспрабуем зрабіць у хуткім часе. Цяпер жа такая магчымасьць ёсьць у любога жадаючага (заўвага: ІР-адрасы пададзены часткова, але ў такім выглядзе, каб была магчымасьць параўноўваць ІР-адрасы з аднаго горада).

 

 

2. Трохі прыемнага з нагоды гадавіны нашай працы.

Кожны раз з нагоды чарговай гадавіны працы рэдакцыі мы імкнемся падараваць нашым чытачам якую-небудзь яркую, павучальную рэч. Сёньня на ролю такога падарунка абраныя Беларуска-Літвінскія ШАХМАТЫ. Гэтыя шахматы былі прыдуманы Алесем Астроўскім яшчэ ў канцы 1990-х, але пачалі разьвівацца толькі, калі іх патэнцыял пачаў рэалізоўваць Мікалай Тамашэвіч зь Менска. Цяпер у Беларусі каля 10 чалавек, якія тым ці іншым чынам працуюць над разьвіцьцём гэтых шахмат (як фізічага аб’екта і як віртуальнай гульні).

З нагоды гадавіны сайта інфармуем нашых чытачоў, што фізічны варыянт шахмат набліжаецца да стадыі, калі ён ужо хутка можа зьявіцца ў нашых крамах. На фота ў пачатку артыкула і ў самым канцы вы бачыце прыцыповы выгляд шахмат (дарэчы, набор фігурак гістарычна адпавядае падзеям, якія мелі месца на нашай зямлі ў XV-XVI стагоддзях).

Тыя, хто не жадае чакаць, могуць пачаць гуляць у Беларуска-літвінскія шахматы, выкарыстоўваючы адну з электронных версій. Для гэтага трэба прайсьці па шляху, які пачынаецца з адпаведнай банернай кнопкі (гл. кнопкі зьлева на сайце).

Усяго лепшага, сябры.

Жыве Вялікалітва-Беларусь – наша зямля!

 

5 каментарыяў

  1. Вячак кажа:

    Мае шчырыя віньшаваньні! 🙂

  2. Dallwitz кажа:

    Шчырыя мае віньшаваньні спадару Астроўскаму і паважанай Рэдакцыі!

  3. Siarhiej кажа:

    Жадаю далейшага посьпеху ў распрацоўкі і пашырэння нашага светапогляду (ідэалогіі).
    Ва ўмовах глабалізацыі, канкурэнцыі і розных халодных і не зусім халодных войнаў мець такую ідэалогію вельмі важна.

  4. Лазар Дзянic кажа:

    А Куплевiча дзе каменты? Цi на хворых увагi не зьвяртаем?

  5. MichaelCenty кажа:

    Я уже посмотрел этот фильм на нормальном сайте, просто супер, не зря его так долго ждал!
    Кто ещё не видел, смотрим здесь, ребята – HD17.RU

Пакінуць каментар

  • Старонкі

  • Катэгорыі

  • Апошнія запісы

  • Архівы