nashaziamlia.org

Асьветна-адукацыйны, грамадазнаўчы сайт для беларусаў: аналіз, прагноз, сілы, інтарэсы, сьветагляды, ідэі, ідэалогіі, праграмы, мэты.

Запісы

Чаму такія розныя лёсы ў зорак кіно

красавік 29, 2013 | 13 каментарыяў

Акторы 1За аснову матэрыяла, выстаўленага ніжэй, мы ўзялі адносна сьвежы артыкул нейкага “генерала Філатава”  (гл. тут: http://planeta.moy.su/blog/gollivud_segodnja_ehto_mirovoj_sionistskij_brend/2013-04-11-48652). Артыкул, як відаць, належыць пяру расейца зь імперскім сьветаглядам, які хаваецца пад гэтым нікам. Просім пры азнаямленьні зь ім адзначанае ўлічваць (хаця многае мы адрэдагавалі, сьляды імперскага сьветагляду засталіся). Але, з другога боку, немагчыма ігнараваць пэўныя факты і пытаньні, пададзеныя і пастаўленыя ў артыкуле. Тым больш, што ў папярэднім нашым матэрыяле мы таксама казалі пра нядаўнія дзіўныя сьмерці вядомых беларусаў-літвінаў й іх блізкіх у Беларусі (за прайшоўшы час дадалася яшчэ і яўна заўчасная сьмерць былога маладафронтаўца Міхала Шарамета). Нешта зашмат такіх выпадкаў “здараецца” у Беларусі й на Расеі ў апошні час, каб казаць выключна пра выпадковасьць. Колькасьць стала новай якасьцю…

Рэдакцыя.  

 

1.

“Забіты рускі артыст Уладзіслаў Галкін. Забіты рускі артыст Андрэй Панін. Па Галкіну нават выканаўцу не знайшлі. Ня знойдуць і па Паніну.

А да гэтага быў рускі Сяргей Бадроў. Быў вельмі папулярны сярод моладзі акцёр, вядучы і спартовец Уладзімір Турчынскі. А якім быў Аляксандр Дзядзюшка і яго сям’я?! (гл. ніжэй па два фота на адно названае прозьвішча)

 

Акторы 

Хто наступны? Рускі кінаартыст Бязрукаў? Рускі кінаартыст Аверын? (гл. фота ніжэй; прынцып той жа – па два фота на адно прозьвішча)

 Акторы 2

Вось, напрыклад, Садальскага ці там Хабенскага не заб’юць нават за вялікія грошы. Таму што ня будзе забіваць Галівуд сваіх.

Галівуд ня стане забіваць таксама цыгана Каштурыцу (гл. фота трох пералічаных асоб ніжэй), таму што здымае ён тое, што трэба Галівуду – памыйніцы Сербіі, дзе сербы – жывёлы. Вельмі кладзецца гэта на «справядлівасьць» бамбёжак і зьнішчэньне Югаславіі габрэямі-ашкіназамі Коэнам, Олбрайт, генералам Кларкам.

Акторы 4 

Ніхто ў Сербіі ня лічыць Каштурыцу сваім. Нядаўна я быў там і сьведчу: моладзь Сербіі масава не спажывае ванітаў Галівуда. Глядзіць фільмы нават далёкіх часоў Ціта. У Сербіі ў Галівуда поўны аблом. Усе ведаюць: тое, што сёньня ў Сербіі, заўтра – у Расіі.

Да тэмы: габрэі запісваюць у свае Чарлі Чапліна. Ніколі Чаплін ня быў ніякім «габрэем» – ні ашкіназам, ні сефардам. Чарлі Чаплін заўсёды быў чыстакроўным цыганам з Англіі.

Я ўжо пісаў аднойчы, што Галівуд – запляваны гарадок у мегаполісе Лос-Анджэлеса. Я таптаў не аднойчы яго разбітыя тратуары з пяціканцовымі зоркамі ў пошуках гэтага самага Галівуда. Не знайшоў. Няма там Галівуда-кіно.

А што ёсьць?

Галівуд сёньня – гэта сусветны сіянісцкі брэнд, марка, шырма, зброя, сіянісцкая прапаганда, атака на мазгі людзей. Сіяністы нібы за дымавую заслону хаваюць за брэндам «Галівуд» сваё жудаснае мурло. Галівуд – не кінастудыя, ня месца. Галівуд – паняцьце, Галівуд – адмабілізаваная як Вермахт, як СС, армія на інфармацыйна-ідэалагічнай вайне.

У час вайны ў Іраку амерыканцы раскідвалі, дарылі, упіхвалі прадукцыю Галівуда вайскоўцам ірацкай арміі. Пасьля захопу Ірака яны рабілі замеры. Аказалася, што 70% ірацкіх салдат, здаўшыхся ў палон, прызналіся, што здаліся, нагледзеўшыся Галівуда. Гэта на гарачай вайне 70%, а што казаць пра вайну інфармацыйную, якую ашкін-каганат вядзе па ўсёй планеце, у Расеі ў прыватнасьці!

Дарэчы, галівуднае кіно могуць здымаць і на Масфільме, і на Ленфільме. Паняцьце “Галівуд” даўно ўжо не геаграфічнае. Галівуд – паняцьце ваеннае, сіянісцкае. А сіянізм сёньня паўсюль, у тым ліку у Крамлі (Мядзьведзеў, Дварковіч, Вексельберг, Хлапонін ды іншыя). У гэтым сэнсе ўсе фільмы, напрыклад, Лунгіна – галівудныя, хоць зьнятыя яны ў Маскве на грошы нашага падаткаплацельшчыка.

Але бабло тут ня грае ніякай ролі. Галівуд – войска сусветнага ашкіназнага каганата, да таго ж ваюе днём і ўначы. Калі трэба, на мэты Галівуда Ротшыльд на сваім прыватным станку надрукуе зялёнай паперы вагон і маленькі возік.

І я не зьдзіўлюся, калі ў Галівуда ёсьць сьпецыяльны аддзел па ліквідацыі людзей. Які быў, напрыклад, у ЮКАСе Хадаркоўскага (там ён называўся «аддзел ўнутранай эканамічнай бясьпекі ў складзе службы бясьпекі кампаніі»). Узначальваў гэты аддзел забойцаў маёр запасу ФСБ Пічугін. Цяпер за забойствы ён пажыцьцёва сядзіць. Быў (ёсьць) такі «аддзел» і ў Беразоўскага, Фрыдмана, Дзерыпаскі, я ўжо не кажу пра Дварковіча. Тут усё за кошт дзяржавы рускіх: ФСБ, МУС, войска, СК. Памятаеце, як кіраўнік СК поўзаў у нагах у сіяністаў з “Новай газеты” і прасіў у іх прабачэньне? Ну, і папрасіце яго пасьля гэтага поўзаньня, каб ён трошкі падужаўся зь сіянісцкім падпольлем ў Расеі…

Самае дзіўнае ў забойствах рускіх артыстаў кіно гэта тое, што няма нават намёку на выканаўцаў і заказчыкаў. Ветрам надзьмула. І не таму, што ў нас вышукоўцы “мышэй не лапаюць”. З гэтым усё ў парадку.

Чаму не раскрываюць і не раскрыюць тых, хто заказаў рускіх кінаартыстаў?

Калі груба падзяліць прадукцыю Галівуда, то атрымаецца два слоікі зь кінаплёнкамі. У першым слоіку – плёнкі фільмаў, у якіх забойствы раскрываюцца. У другім фільмы, у якіх забойствы не раскрываюцца. Першыя і другія робяцца прафесіяналамі. У якасьці кансультантаў прыцягваюцца ня толькі, напрыклад, ЦРУ і Масад, але і сусьветная ашкіназная мафія. Забітыя рускія артысты – з другога слоіка зь «нераскрывальнымі забойствамі».

Зноў да тэмы. Толькі што згарэў Расейскі дзяржаўны інстытут тэатральнага мастацтва. У ДІТМе (рус. “ГІТІС”) 6 факультэтаў. Пацярпелі рэжысёры і акцёры. Рэктар ВНУ лічыць, што пажар узьнік з-за раставаньня сьнегу – маўляў, вада заліла электраправодку і ўзьнікла кароткае замыканьне. У сацыяльных сетках абмяркоўваюцца й іншыя версіі.

Акцёр і тэатразнаўца Ігар Аўчыньнікаў піша ў фэйсбуку: “Я хацеў бы зразумець, што ў прынцыпе магло загарэцца само сабой. Ну, дапусьцім, закараціла праводка. Але як можа агонь распаўсюдзіцца на такую ​​плошчу вясной, падчас раставаньня сьнегу, з гэтай вільготнасьцю і ўсімі працёкамі? Пажарная частка – суседні зь ДІТМам будынак. Проста сьцяна-да-сьцяны. Дзяржаўны інстытут тэатральнага мастацтва даўно з тэатральнага інстытута ператварыўся ў рэжымнае прадпрыемства. Ён поўны ахоўнікаў, пажарнікаў, вахцёраў. У любы час сутак. Рэжысёрскі факультэт разьмешчаны на 3-м паверсе, і ён быў самы дагледжаны. Гэта – апошняе месца, дзе можна было чакаць узгараньня… “.

У Масадзе для пэўных аперацый прыдумалі адпаведны тэрмін – «кропкавая ліквідацыя». А вы, напэўна, думалі, што «кропкавая ліквідацыя» – гэта толькі, калі сіяністы забіваюць палестынскіх лідараў і вучоных-атамшчыкаў Ірана?

І заўважце, усе злачынствы метадам «кропкавай ліквідацыі» – дзяржаўныя, г.зн. нераскрывальныя

Сёньня ў кіно РФ, што называецца, крызіс жанру: тупа ня ведаюць, пра што здымаць. Галівуд загнаў кіно Расеі ў прастрацыю, у ступар, у прымітыўную крымінальшчыну. Таму сёньня ў кіно, калі й ходзяць, дык выключна на артыста. Такімі, на якіх хадзілі, як на сустрэчу з даўнім сябрам, былі: рускі Дзядзюшка, рускі Бадроў, рускі Галкін, рускі Панін, рускі Турчынскі.

Такі сёньня, напрыклад, той жа – рускі артыст Аверын, артыст Парэчанкаў (гл. фота апошняга; Аверын быў вышэй).

Акторы 5Словы пра станоўчага героя: «… Я – Міша Парэчанкаў. Я зусім іншы чалавек. Я проста кажу, што мужык павінен быць мужыком… Гэта павінен быць не рэфлексуючы напаўпідар, вечна п’яны і ў саплях, а нармальны мужык, які на вайну ходзіць і дзяцей нараджае …  Як я магу быць па-за палітыкай, калі яна побач са мной? Кіно – гэта ўжо палітыка … Мы дапусьцілі ў сьвятая сьвятых нашых ворагаў, і яны прынесьлі сюды сваю ідэалогію. Мы пакланяемся Залатому цяльцу вось ужо колькі часу. А можа быць альбо Бог, альбо мамона… ».

Чуць гэта Галівуду невыносна… Калі перавесьці сітуацыю на мову вайны, дык рускі кінаартыст Парэчанкаў гэта для антырасейскага Галівуда тое ж, што [у час Другой сусьветнай] Пакрышкін ў небе ці снайпер Зайцаў пад Сталінградам.

[Сіянісцкая] методыка «кропкавых удараў» гэта тактыка забойства 5-6 вядомых рускіх артыстаў. І кіно РФ само загнецца канчаткова. Так вырашаюць яны праблемы і ў Афрыцы, і ў ЗША.

Адкрыйце любы зь іх сайтаў. Там усё адкрытым тэкстам. А Нават Ісус Хрыстос быў пакараны па загадзе вярхоўнага сінедрыёна ў сьвята Пейсах.

У Галівудзе таксама ёсьць абойма з 5-6 акцёраў, якія – ідалы, якіх зрабілі кумірамі моладзі, любімымі героямі гледачоў. Іх здымаюць кожны дзень. Ім плацяць казачныя ганарары. Але без гэтай абоймы акцёраў наогул не было б ніякага Галівуда. Таму сёньня ў сусьветным ашкіназным каганаце Ротшыльда такі шэраг: Галівуд, ВПС, ВМФ, Сухапутныя войскі, СПА й іншыя «Марскія коцікі».

І Расеяй кіруе ня толькі ЦРУ і Масад. Расеяй руліць паўсюль пранікальны, як атрутны газ, Галівуд.

Але вось пайшла інфармацыя: у Расеі сталі хадзіць на фільмы, зьнятыя ў Расеі, больш, чым на галівудныя. Горш за тое, прагназуюць, што заўтра наведвальнасьць расейскіх фільмаў узрасьце ў разы ў параўнаньні з галівуднымі. Тут справа зусім ня ў выручцы ад пракату. Тут пытаньне зусім пра іншае. Пытаньне пра ўладу, пра далейшае ўмацаваньне [сіянісцкага] акупацыйнага рэжыму ў Расеі.

І гэтае пытаньне гучыць так: хто цяпер будзе ўпраўляць мазгі (рабіць «рэвалюцыі ў галовах», паліраваць зьвіліны) ў бошках гояў і шабесгояў? Хто далей будзе рабіць акупацыю нябачнай, прыкрываць «нашэсьце ўнутранае», рабіць акупацыю нармальным ладам жыцьця?…

(канец цытаваньня артыкула “генерала Філатава”).

 

2.

Ад рэдакцыі.

Найперш вылучым з гэтага артыкула тое, з чым мы згодныя:

1. Пытаньне, пастаўленае аўтарам: чаму гінуць расейскія акцёры (некаторыя, па сьведчаньнях блізкіх асоб, дакладна былі забітыя)? – лічым сапраўды актуальным.

2. Гіпотэза, што ў гэтым можа быць замешана глабалісцкая сіянакратыя, таксама на наш погляд мае права на існаваньне.

3. Кантэкст артыкула, што кар’ера любога таленавітага акцёра (амерыканскага, еўрапейскага, аўстралійскага ці расейскага) можа істотна залежаць ад таго, як на яго паглядзіць глабалісцкая сіянакратыя і як ён глядзіць на яе, лічым вартым прыняцьця да ўвагі.  

Але ёсьць у артыкуле Філатава некалькі недакладнасьцяў і недахопаў.

Па-першае. Некаторыя з узгаданых акцёраў – ня рускія людзі (напрыклад, Дзядзюшка – карэнны і тыповы беларус). Дэфекты імперскага сьветагляду аўтара, аднак…

Па-другое. У Расеі адбываюцца таямнічыя забойствы ня толькі акцёраў. Тая ж праблема датычыць музыкаў, мастакоў, паэтаў, а таксама вайскоўцаў (дарэчы, пра забойствы расейскіх вайскоўцаў – генералаў, палкоўнікаў – можна пачытаць, напрыклад, тут: https://nashaziamlia.org/2010/10/31/3640/) і, вядома ж, грамадскіх дзеячаў ды палітыкаў. Прынцып Талмуда “лепшага з гояў забі” ў дзеяньні?! Так атрымліваецца?!

Калі проста ўзгадаць пра ўсё гэта (у якасьці фона), галоўныя палажэньні артыкула будуць выглядаць яшчэ больш пераканаўчымі.

Трэцяе. Варта таксама нагадаць пра тое, што маса грамадзянаў Расеі й Беларусі маюць двайное грамадзянства (акрамя грамадзянства названых краін яны яшчэ і… ізраільцы). І пра тое, што паміж Расеяй (а, значыць, і практычна Беларусьсю) й Ізраілем існуе бязвізавы рэжым (ён бязвізавы асабліва для грамадзян Ізраіля!). Апошняе – найважнейшая ўмова, каб агенты Масаду маглі свабодна праводзіць свае “кропкавыя ліквідацыі” на тэрыторыях расейскай імперыі (і Беларусі). А яшчэ дададзім сюды нядаўнюю заяву Лу-кі, якая так уразіла расейскіх імперыялістаў (http://via-midgard.info/index.php?newsid=30196), што “Ізраіль (і Кітай) зьяўляюцца персьпектыўнымі эканамічнымі партнёрамі Беларусі. Вось і атрымліваецца дадатковы набор ускосных доказаў магчымай віны сіянісцкіх злачынцаў.

Дарэчы, літаральна пару тыдняў таму хакерская арганізацыя Anonymous узламала інфармацыйную сістэму ізраільскага “Масада” і раскрыла сетку з 30.000 (!) таемных ангентаў (http://via-midgard.info/index.php?newsid=29925). У кантэксьце тэмы, якую ўзьняў спадар Філатаў, варта адзначыць, што частка гэтых людзей сапраўды зьяўляюцца афіцыйнымі кілерамі “Масада” (http://kavkazcenter.com/russ/content/2013/04/03/97172.shtml). Усё пацьвярджаецца!

Чацьвёртае. Аўтар артыкула напісаў пра “пугу” ў выглядзе “кропкавых ліквідацый”. Але ж у “Галівуда” ёсьць і “пернікі”. Імі зьяўляюцца вельмі вялікія грошы, якія плацяцца “раскручаным” галівудскім акторам – зоркам першай велічыні – калі яны паводзяць сябе ў адпаведнасьці з глабальнымі сіянісцкімі інтарэсамі.

І многія акторы прадаюцца… (гл. выстаўленыя ніжэй фота). Так, Аль Пачына здымаўся ў ролі габрэя-купца ў фільме “Венецыянскі купец”. Роберт дэ Ніра ў фільме “Аналізуй гэта” у ролі кіраўніка ню-ёркскай мафіі, які лякуецца ў габрэя-псіхааналітыка, а затым і дапамагае яму (ролю апошняга граў малавядомы артыст-габрэй Біл Крыстал).  Брус Уіліс, граючы ў фільме “Аднойчы ў Галівудзе” самога сабе, у адным з эпізодаў зьяўляецца ў габрэйскай ярмолцы…  

 

Акторы 9а 

У культавым фільме “Матрыца” галоўны герой (якога грае Кіяну Рыўз – гл. фота ніжэй) спачатку бароніць “Зіён”. Але ў далейшых серыях, якія ішлі па расейскіх і беларускіх тэлеканалах у перакладзе на расейскую мову, высьвятляецца, што ён усё ж змагаецца за… “Сіён”.

Акцёры 9б

А на што пайшла актрыса Камеран Дыяс у фільме “Усе страцілі розум ад Мэры”, дык і увогуле пісаць агідліва. Хто ня бачыў гэтае кіно, паглядзіце і знайдзіце адказ на пытаньне: з-за чаго ў яе ў адным з эпізодаў так недарэчна тарчыць чуб (гл. фота; сам фільм-агідства можна паглядзець, напрыклад, тут:  http://filmin.ru/2808-vse-bez-uma-ot-myeri.html, ці адзін эпізод з 80-й хвіліны…). Дададзім, што ў гэтым жа кіно яе напарнікам быў акцёр-габрэй Бэн Стылер, які, нягледзячы на тое, што лічыцца стратным акцёрам, штогод атрымлівае ганарары ў дзясяткі мільёнаў даляраў (!). Цікава, чаму, за што?…   

Не абмінула доля гэтая і некаторых знакамітых расейскіх актораў. Так, Алегу Янкоўскаму (дарэчы, беларусу-літвіну па паходжаньні)было наканавана” сыграць ролю местачковага габрэя ў меладраме Салі Портэра “Чалавек, які плакаў” (дарэчы, там адну з галоўных роляў граў знакаміты сёньня галівудскі акцёр Джоні Дэп; гл. фота абодвух ніжэй).

 

Акторы 7

 

Але выслужыцца перад сіянакратыяй можна й іншым чынам, граючы ролі розных збачэнцаў – гомасексуалістаў, педафілаў і г.д.

Так Шон Пэн сыграў галоўную ролю  ў біяграфічным кіно “Харві Мілк”, у якім апавядаецца пра тое, як палітык у ЗША ўпершыню публічна заяўляе пра сваю гомасексуальную арыентацыю, а пасьля гэтага (і нягледзячы на гэта) становіцца мэрам Сан Францыска.

А вось два маладых акцёра Джэйкаб Джыленхол і Хіт Леджар хутка пайшлі ў гару ў прафесійным плане пасьля таго, як сыгралі ролю каўбояў і адначасна геяў-любоўнікаў у скандальным фільме “Гарбатая гара” (адпаведныя фота гл. ніжэй).

 

Акторы 6

А вось неблагому галівудскаму акцёру Кевіну Бэйкану (гл. фота ніжэй) “пашчасьціла” менш. Яму давялося граць галоўную ролю педафіла ў фільме “Дравасек” (дарэчы, у гэтым кіно галоўны герой пераважна маўчыць).

Акторы 6а Гэтыя прыклады можна было б прыводзіць далей, але і пададзеных, думаем, дастаткова, каб зразумець, як выглядае сіянісцкі “пернік” для таленавітых актораў.  

 

 

 

 

І апошняе, на наш погляд галоўнае.

Але на гэтым у цэлым малапрыемным фоне, ёсьць і станоўчыя моманты. Галоўны зь іх такі: ня ўсе спужаліся і здаліся, ня ўсе прадаліся, ня ўсе зьбяднелі й сышлі ў цень. Ёсьць людзі, якія змагаюцца! І вельмі пасьпяховыя людзі!

Да такіх, па чутках, належыць знакаміты акцёр, рэжысёр і прадзюсер Мэл Гібсан. Менавіта таму мы і выставілі яго фота ў самым пачатку гэтага матэрыяла.

Усяго лепшага, сябры.

 

13 каментарыяў

  1. Сапраўды, тут ёсць аб чым задумацца. Асабіста я галівудскія фільмы не гляжу, што называецца “арганічна не пераварываю”. А вось моладзь імі захапляецца і падражае паводзінам герояў гэтых фільмаў. Прапаганда “сэкса без тармазоў” можна сказаць поўнасцю разбурыла шлюб у еўрапейцаў. Сёння крымінальная хроніка не адрозніваецца ад галівудскіх фільмаў, пры гэтым людзі сцэны з фільмаў здзяйсняюць ў рэальным жыцці. Гэта ужо псіхічнае захворванне. Даўно ужо патрэбна выставіць ноту пратэста ЗША за паказ рускіх (г.зн. савецкіх) людзей ў такім пачварным выглядзе. Гэта ж абраза ўсіх народаў быўшага СССР, асабліва еўрапейскага тыпу.
    Больш за ўсё шкада мне нашу кінастудыю “Беларусьфільм”. У савецкія часы гэта была не дрэнная кінастудыя. Пры Лу-ке, пад кіраўніцтвам сіяніста Замяталіна, гэта кінастудыя ператварылася, як кажа моладзь, ў адстой. Мала таго, што дзяржаўная кінастудыя стала рупарам разбешчанасці і крымінальнага засілля, адкравеннай хлусні, дык яна яшчэ скацілася да прымітывізма, нават, на такую тэму як ВАВ. Асабліва парупіліся ў гэтым накірунку два “вялікія рэжысёра” – Замяталін і Зімоўскі.
    Я не ведаю як з жанрам у Расеі, але ў Беларусі гэтага жанра “неабдымнае мора”, што называецца “пад кожным кустом валяецца жанр”. Фактычна, Беларусь яшчэ ніхто ніколі не паказваў. Нават, няма фільма пра Янку Купалу. Я ўжо не кажу пра такую багатую і драматычную гісторыю як у Беларусі, пра такую вялікую колькасць знакамітых людзей, выхадцаў з Беларусі. Беларусам даўно патрэбна патрабаваць ад Лу-кі навесці парадак на гэтай студыі.
    Сапраўды, не толькі сіяністамі, але і ізраільскімі уладамі, практыкуюцца забойствы не спадабаўшыхся ім людзей. Сапраўды, імі забіваецца нацыянальная эліта другіх народаў. А як гэта так? І што гэта за практыка? А гэта ёсць вайна. І калі на гэтую вайну не будзе адказу, то яна будзе бясконцай і больш наглай.

  2. Siarhiej кажа:

    Чаму, навогул, мы столькі ўвагі надаём жыдам і звязанымі з імі праблемам? Існуюць кітайцы, індусы, народы веручыя ў Буду, народы іслама, … Так званы Захад, які фармальна лічыцца Хрысціянскім, насамрэч з’ўляецца ў сваёй большасьці атэістычным. Ізраіль (каля 7 млн) знаходзіцца ў атачэнні варожых ісламскіх краін (сотні міл’ёнаў жыхароў).
    Магчыма жыды, якіх у Свеце каля 30 млн, паслядоўна разбураюць Хрысціянскі захад (да якога беларусы фармальна адносяцца, негледзячы на “саўковасьць), паразітуюць на ім, разбураюць мараль і культуру?
    Жыды зрабілі вялікі ўнёсак у сусветную культуру, у там ліку і беларускую, але з другога боку яны “вынаходнікі” камунізму (Маркс, першы з’езд РСДРП – большасьць удзельнікаў жыды). Жыдоўская дыяспара самая багатая і ўплывовая ў Сьвеце, але да яе трэба ставіцца спакойна, з зразуменнем і асцярожнасьцю (тут я згодны са схемай на Сайце). Я не думаю, што жыдоўская эліта, сіяністы, у доўгатэрміновай перспектыве, для нас больш небяспечная чым ісламісты ці кітайцы, якія, відавочна, таксама маюць на мэту сусветнае панаванне. Маскоўскія імпэрыялісты небяспечныя самі па сабе, нават без уліку сіяніскага ўплыву.
    Такі Сьвет, і нам трэба дамагацца нашых інтарэсаў негледзячы на ўсе складанасьці.

    • Рэдакцыя кажа:

      “Расейскія імперыялісты, сіяністы, польскія імперыялісты, ісламісты, кітайскія імперыялісты – такі сьвет. А нам трэба дамагацца сваіх беларускіх інтарэсаў нягледзячы ні на што”.
      Дакладна так, спадар Сяргей.

      А цяпер адкажыце на пытаньні:
      1) Ці зьяўляецца гэты сьветагляд, які ёсьць адзіным адэкватным рэчаіснасьці, усеагульным у нашым грамадстве?
      2) Калі гэты сьветагляд не зьяўляецца ўсеагульным, дык хто яшчэ ў беларускай інфармацыйнай прасторы (у т.л. апазіцыйнай) акрамя нашага сайта яго прапануе?
      Большасьць “беларускіх апазіцыянераў”, калі й кажуць пра расейскіх імперыялістаў, пра ўсе іншыя пагрозы нашай незалежнасьці й дэмакратыі ў лепшым выпадку маўчаць (ігнаруюць), а ў горшым – прапануюць далучыцца да польскіх імперыялістаў ці сіяністаў. І мы ведаем чаму…

      выснова: наперадзе вялікая праца.

      • Siarhiej кажа:

        1) Мне здаецца, што большасьць навогул не мае СВЕТАПОГЛЯДУ, а жыве нейкімі забабонамі, ці савецкімі, ці лукашыскімі, ці выпадковымі, … Людзей з асэнсаваным светапоглядам у нашым, значна атамізаваным, грамадстве мала і яшчэ меньш з дынамічным (зменлівым у адпаведнасьці са зменамі ў свеце) светапоглядам з улікам нацыянальных інтарэсаў. Спадзяюся, што апошніх можа быць каля 10% ды і то ў пасіўным варыянце.
        2) Некаторыя СМІ (у большасьці www), маюць блізкую да Сайта пазіцыю (50% супадзення і больш). Праблема ў тым каб шукаць саюзнікаў, напрыклад тых, хто мае выразную арыентацыю на эўрапейскія стандарты.

        • Рэдакцыя кажа:

          Сяргей,
          1) Светагляд ёсьць у кожнага. Прымае ж чалавек рашэньне, што рабіць, а што не рабіць, на грунце нейкіх уяўленьняў, якія ў яго ёсьць у галаве. Вось гэтыя ўяўленьні і ёсьць яго сьветагляд. Пытаньне ў тым, якога ўзроўню гэты сьветагляд.
          Дарэчы, пра гэта на сайце шмат матэрыяла.
          2) Пра “еўрапейскія стандарты”, на якія нібы трэба арыентавацца.
          Цяпер еўрапейскімі стандартамі сталі татальная гомасексуалізацыя палітыкі і грамадскага жыцьця, татальнае апанаваньне-падпарадкаваньне палітыкі, эканомікі і СМІ інтарэсам злачыннай глабалісцкай сіянакратыі. Шмат іншага агідства.
          На гэтыя стандарты арыентавацца?
          Сяргей, “еўрапейскія стандарты” – даўно састарэлы штамп.
          3) Вы пішаце, што ў нас з многімі апазіцыйнымі інтэрнэт-выданьнямі ёсьць 50%-нае супадзеньне па поглядах. А ніжэй, у каментары, вы пішаце, што Фінкельштэйн, якога вы нават ня хочаце аналізаваць, кажа 50% праўды. Але штосьці 50%-е супадзеньне зь Фількенштэйнам не натхняе вас на супрацоўніцтва зь ім…
          Для таго, каб ня блытацца ў такіх сітуацыях, пачытайце матэрыял на нашым сайце пра мадэль роста сасны.

          • Siarhiej кажа:

            1) Пад светапоглядам я разумею цэльнае, несупярэтлівае ўяўленне (магчыма не заўсёды дасканалае і рэальнае), але не лакутны, мазаічны і супярэчлівы набор.
            2) Пад еўрапейскімі стандартамі я разумею базавыя прынцыпы хрысціянскай маралі, прынцып падзела ўлады, свабоду СМІ, выбарнасьць кіраўніцтва, … А гомосекі, несумленная канкурэнцыя, фінансавыя хітрыкі, карупцыя, нарката, тупая рэклама, папса, … гэта адхіленне ад стандарта.
            3) Што тычыцца Фінкельштэйна, дык яго мэта была напалохаць жыдоўскай сілай пастара, які задаваў пытанні, і замацаваць у яго недакладнае ўяўленне. Там дакладнае толькі тое, што а) равіны не прытрымліваюцца маралі б) пакланяюцца “залатому целяці”. Я не ўпэунены, што ўсе равіны і, тым больш, жыды, згадзяцца з Фінкельштэйнам.

  3. Сёння выжывуць толькі тыя, хто зможа абараніць сябе. А як можна абараніць сябе, калі не ведаеш свет?
    30 млн жыдоў у свеце, але ж не ўсе яны сіяністы. Хаця, канешне, сіяністы спрабуюць іх усіх зацягнуць у гэты экстрэмізм. Так як і мусульмане – не ўсе ж фанатыкі-ісламісты і г.д.
    Наколькі я ведаю, рэдакцыя не прысвячае свае артыкулы нейкім народам і не шукае сярод іх нешта дрэннае. Рэдакцыя разглядае праблемы беларусаў і шукае прычыны гэтых праблемаў. А што з гэтага аналізу выскачыць аднаму богу вядома.
    А з гэтых праблемаў вось што вылазіць. Паглядзіце гэтае інтэрвю: http://via-midgard.info/news/article/24865-intervyu-s-ravvinom-abye-finkelshtejnom-o.html І пры чым тут рэдакцыя, калі равіны самі ўсё кажуць ў адкрытую. Не верыце гэтаму перакладчыку, то самі перакладайце, але ігнараваць, што кажуць моцныя гэтага свету нельга.
    Калі расейскія імперыялісты кажуць, што для іх Беларусь – гэта толькі смяротнік у выпадку вайны, які павінен даць магчымасці выйграць час для Расеі (вы ж бачыце, як цынічна выкарыстоўваюць Беларусь), то як можна зразумець беларусаў, якія суюць сваю голаву ў гэтую петлю (у хаўрус з такой Расеяй)? Калі жыдоўскі равін кажа, што яны “богам выбраны народ”, а гоі (белая раса) – гэта толькі людское быдла (не выпадкова ж вы чуеце пра беларусаў – “быдла”), то як можна гэта ігнараваць?
    Паглядзіце рэкамендаваны мною сайт і вы здагадаецеся адкуль такое стаўленне да людзей. І ў першую чаргу так ставіцца да нас наша “доблеснае КДБ”. Гэта што, аддзел равіна Фінкельштэйна? Ці гэта спадчына ад сіяніска-бальшавіцкага “краснага тэрора”? Чаму Сямён Шапіра знішчае ўсё беларускае ў Гродна і асабліва нацыянальныя беларускія кадры? А чаму ізраільскі пасол не бачыць ў Беларусі палітвязняў? Якіх экспертаў з МВФ можна дапускаць ў сваю краіну? Ці можна давяраць даляру? І пра якія крэдыты, інвестыцыі можа ісці размова?
    Усё, што адбываецца ў Беларусі, не адбываецца выпадкова. Проста сёння чужынцы рвуць на кавалкі нашу зямлю, нетры, эканоміку, а народ труцяць алкаголем, наркотыкамі і “пудраць мазгі” тымі рэчамі, ад якіх у людзей “едзе дах”.
    Чаму мы павінны заплюшчваць на гэта вочы?
    Што, страшна зазірнуць у гэты жудасны вір? А за нашу будучыню, будучыню нашых дзяцей, унукаў, што, не страшная?
    Няўжо з-за ігнаваньня праблем, гэтыя праблемы зьнікнуць? А, можа, усё наадварот?…

    • Siarhiej кажа:

      Праглядзеў вашу спасылку. Нават не хачу аналізаваць, дзе гэты Фінкельштэйн кажа праўду, а дзе лухту, магчыма 50/50.

    • Siarhiej кажа:

      Галіна, Вы вельмі правільна ставіце пытанне: “А як можна абараніць сябе, калі не ведаеш свет?” Але як можа адзін чалавек ведаць усё? Гэта немагчыма, таму трэба гуртавацца і абменівацца інфармацыяй.

  4. Сяргей: Але як можа адзін чалавек ведаць усё? Гэта немагчыма, таму трэба гуртавацца і абменівацца інфармацыяй.
    Згодна з вамі на ўсе 100%. Давайце гэта і рабіць і давайце сябар сябру дапамагаць.

  5. Jahor кажа:

    многія акторы прадаюцца… (гл. выстаўленыя ніжэй фота).

    У культавым фільме “Матрыца” галоўны герой (якога грае Кіяну Рыўз — гл. фота ніжэй) спачатку бароніць “Зіён”. Але ў далейшых серыях, якія ішлі па расейскіх і беларускіх тэлеканалах у перакладзе на расейскую мову, высьвятляецца, што ён усё ж змагаецца за… “Сіён”.
    ==============================================
    Г.зн., што Кіяну Рыўз прадаўся толькі таму, што напартачылі расейскія кінаперакладчыкі???

    Аўтар, не хварэйце ерундой калі ласка.

    Да такіх, па чутках, належыць знакаміты акцёр, рэжысёр і прадзюсер Мэл Гібсан. Менавіта таму мы і выставілі яго фота ў самым пачатку гэтага матэрыяла.
    ===============================
    да тут увесь артыкул складзены з чутак бабціных. так што, не бянтэжцеся, напішыце ўжо, за што вам так Мэл Гібсан падабаецца))

  6. Рэдакцыя кажа:

    Ну, вось, і дадатак.
    Дзіўная аварыя адбылася зь Міхаілам Парэчанкавым 22 траўня. На гэты раз яму пашанцавала…

Пакінуць каментар

  • Старонкі

  • Катэгорыі

  • Апошнія запісы

  • Архівы